Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آل‌بویه صبح شنبه در جلسه بودجه‌ریزی و تعرفه نویسی سال ۹۹ به میزبانی شهرداری سمنان ضمن بیان اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز و توسعه ناوگان درون‌شهری سمنان اختصاص یافت، ابراز داشت: این فرصت خوبی است نت با بهره‌گیری از اعتبارات ناوگان درون‌شهری سامان‌دهی و مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه تشکیل این جلسات می‌توان به افزایش بهره‌وری از منابع انسانی و امکانات موجود و جلوگیری از موازی کاری‌ها و فرصت سوزی‌ها تبدیل شود، افزود: اساس فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی بر دو اصل هزینه و درآمد است لذا هرچقدر در مدیریت هزینه‌ها موفق‌تر عمل کنیم درواقع به توسعه پایدار و همه‌جانبه شهر کمک می‌شود.

نایب‌رئیس شورای شهر سمنان بابیان اینکه بودجه‌بندی برنامه جامع مدیریتی است، ابراز داشت: بودجه عقلانیت و حکمرانی در طول یک سال مالی است اما تنظیم آن پس از پیشنهاد، ارائه و تصویب شورای شهر باید کنترل و نظارت شود.

رئیس کمیسیون مالی شورا بابیان اینکه اولویت سال آینده بر کسب و خلق درآمد و خلق درآمد خواهد بود، ابراز داشت: با بودجه ارزش‌افزوده و فروش املاک، شهرداری به‌جایی نمی‌رسد مگر اینکه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری خلق درآمد صورت گیرد.

سید مسعود سیادتی بابیان اینکه شهرداری‌ها درجاهایی موفق هستند که از روحیه استقراضی برخوردار باشند، تصریح کرد: استقراض به معنی استفاده از ظرفیت‌های پس‌انداز جامعه و به کار انداختن آن در تأمین نیازهای مالی و یا درراه پیشرفت اقتصادی شهر لذا در این صورت می‌توان پیشرفت کرد.

وی ضمن بیان اینکه با ۷۰ میلیارد بودجه اختصاصی نمی‌توان خیابان باهنر و هم خیابان زاوقان را تعریض کرد و در کنار آن اتوبان هم کشید، افزود: اعضای شورای شهر هم باید درآمدهای استقراضی را ببینند و این جرات را به شهرداری باید داده شود.

رئیس شورا ضمن بیان اینکه ملک فروشی شهر فروشی نیست، ابراز داشت: زمین‌هایی که در طرح تعریض خیابان سعدی به‌عنوان معوض داده‌شده همان زمین‌هایی است که با پیگیری شورای دوره اول در زمان شهردار وقت تصرف‌شده بود حال باید گفت که آیا این شهر فروشی است؟

سیادتی ضمن بیان اینکه بدون هیچ واهمه‌ای اعلام می‌کنم روزی که از شورای شهر بروم آرزو دارم شهرداری هزار میلیارد بدهی داشته باشد، تصریح کرد: یعنی هزار تومان درآمدی که شما از سبک استقراضی استفاده و در برابر آن سود پرداخت کردید اما از سرمایه به‌موقع استفاده شده است.

وی افزود: اگر از حقوق شهرداری دفاع و از طریق درآمد استقراضی طرح و پیشنهاد خود را برای ترقی و پیشرفت شهر ارائه دهیم قطعاً شهر پیشرفت خواهد کرد.

کد خبر 4724005

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری سمنان نوسازی ناوگان اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد هفته دفاع مقدس ماه محرم شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه عاشورا ایلام سانحه تصادف مراسم عزاداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

کد خبر 6090560 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد