Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالقدیر کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخورد یک دستگاه تریلی حامل سیمان که از سمت گنبدکاووس به سمت اینچه برون در حرکت بوده با یک دستگاه مینی‌بوس که از سمت شهرستان مراوه تپه به گنبدکاووس درحرکت بوده، منجر به آتش سوزی مینی بوس شد.

وی افزود: این حادثه ساعت هفت صبح امروز رخ داد و پنج دقیقه بعد از آن، ابتدا نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و سپس اورژانس ۱۱۵ در محل حاضر و اقدام به انتقال مصدومان و کشته‌شدگان این حادثه به مراکز درمانی گنبدکاووس نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی اضافه کرد: از مجموع ۱۸ مصدوم این حادثه که ۱۴ نفر خانم و چهار نفر آقا هستند، ۱۱ نفر آنها بزرگسال و هفت نفر کودک می‌باشند که هم اکنون تحت درمان قرار دارند.

وی تصریح کرد: هشت نفر فوت شده این حادثه مرگبار به علت سوختگی فعلا قابل شناسایی نیستند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با تکذیب برخی آمار از تعدادکشته شدگان و مصدومان این حادثه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی که بیشتر از آمار واقعی اعلام شده است، از مردم خواست اخبار را از مراجع خبری رسمی پیگیری نمایند.

درهمین پیوند استاندار گلستان نیز از متولیان دانشگاه علوم پزشکی این استان درخواست کرده تا به صورت ویژه به وضعیت مصدومان این حادثه رسیدگی شود.

سرگرد علی اصغر آشور فارسیانی فرمانده پلیس راه گنبدکاووس - مراوه‌تپه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت حادثه را خواب آلودگی راننده تریلی و انحراف به چپ آن اعلام کرد.

شهرستان گنبدکاووس ۳۵۰ هزار نفر جمعیت و ۸۴۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس اجتماعی حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۷۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: طی شبانه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۳۸ فقره تصادف جرحی و ۲۳۷ فقره تصادف خسارتی در خیابانهای مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: بارندگی و لغزندگی سطح خیابان، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل این تصادفات بوده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین دیروز مرتکبان ۶ هزار و ۹۴۲ فقره تخلف راهور در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۰۶ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

اسدنژاد افزود: ۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

حدود یک میلیون دستگاه خودرو در مشهد روزانه تردد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت