Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، در بخش ویژه بازآفرینی هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید تعداد ۱۱ فیلم کوتاه و نیمه بلند نمایش داده می‌شود.

«اینجا به تمام آزادی ام فکر می کنم» به کارگردانی محمد حسنی، «پنکه» به کارگردانی شیرین سوهانی، «ته...را...ا...ا...ا» به کارگردانی میثم مویینی، «داستان آسفالت» به کارگردانی محمدرضا بهزادی، «قرمز وحشی» به کارگردانی محسن روشن روان، «گاچو» به کارگردانی سیدعلی جعفری اولیا، «لِف» به کارگردانی محمد حسین صفری و «میدان تا میدان» به کارگردانی علیرضا صادقی مقدم عناوین ۸ اثری است که در بخش بازآفرینی شهری در دو سانس از هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید نمایش داده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش مرور بازآفرینی شهری، فیلم های «اهالی خیابان یکطرفه» به کارگردانی مهدی باقری، «باغ های گمشده» به کارگردانی هادی آفریده و «گذر شهر بر آب» به کارگردانی فرهاد ورهرام با موضوع بازآفرینی شهری در ۲ سانس دیگر از جشنواره نمایش داده می شوند.

هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید شامل بخش های مسابقه فیلم مستقل تجربه گرا، مسابقه ویدیوآرت، مروری بر سینمای تجربی آلمان و بخش ویژه بازآفرینی شهری، از ۸ تا ۱۱ مهر  سال جاری به دبیری مهدی یارمحمدی، در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

کد خبر 4724063 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم خورشید خانه هنرمندان ایران فیلم کوتاه تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه سریال ایرانی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی بازیگر سینما نقاشی حوزه هنری شبکه سه سیما سازمان سینمایی خانه هنرمندان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود

ایسنا/بوشهر معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ملی بازآفرینی با همت شرکت باز آفرینی شهری ایران درکشور اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، سید مسلم سیدالحسینی روز پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری در بوشهر افزود: سندتوانمندسازی برنامه ملی بازآفرینی درصورت تصویب در هیات وزیران  بزودی درکشور اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه  مبنا و محور این برنامه برپایه مشارکت مردمی است، اضافه کرد: بر مبنای این برنامه یک مدیریت یکپارچه درکشور ایجاد می‌شود که کار در راس آن در کشور رئیس جمهور، در استان ها استانداران و در شهرستانها فرمانداران با دبیری شهرداران انجام می شود.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران تصریح کرد: با اجرای این برنامه با مشارکت مردم و افزایش روحیه شورایی، شهرهای ایران در همه زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بافت های تاریخی توسط خود مردم و با مشارکت واقعی مردمی رشد پیدا می کنند.

وی ادامه داد: در این برنامه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر، دولت و مردم سه رکن اصلی اجرایی هستند و توسعه شهری بجای کارشناسی و تخصصی برمبنای توافقی است که میان مردم و موردقبول و توافق نهایی مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بافت تاریخی بوشهر بعنوان نماد معماری کشور شناخته می شود،اظهارکرد: این نماد معماری نشان می دهد که آنچه موجب توفیق شهر بوده همان مشارکت مردم بوده است و تجربه تاریخی نشان می‌دهد که هیچگاه طرح های توسعه شهری از بالا به پایین موفقیتی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان