Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@02:48:28 GMT

طرح« گلستان بندگی» در مدارس زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۰۷۷۷

طرح« گلستان بندگی» در مدارس زنجان اجرا می شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی، اجرای طرح "گلستان بندگی" با محوریت غبار روبی، آراستگی و فضاآرایی نمازخانه های مدارس اجرا می شود.

«جعفر گنج خانلو» در تشریح طرح گلستان بندگی در مدارس استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان گفت: در راستای توسعه و تقویت فرهنگ اقامه نماز در مدارس و آموزشگاه های سراسر استان و به منظور حفظ جایگاه نمازخانه های مدارس و توجه ویژه به این امر در آغاز سال تحصیلی، اجرای طرح "گلستان بندگی" با محوریت غبار روبی، آراستگی و فضاآرایی نمازخانه های مدارس در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل، اجرای این طرح ابتکاری را در راستای توسعه و تقویت اقامه نماز در مدارس استان عنوان کرد و از استقبال گسترده مناطق و مدارس استان از اجرای این طرح، قدردانی نمود.

 

گنج خانلو افزود: در سال تحصیلی پیش رو نماز و توجه به ابعاد تربیتی و انسان ساز آن در صدر برنامه های پرورشی و فرهنگی ما خواهد بود و مدارس ما، خود را با جلوه های نورانی و معرفتی فرهنگ تربیتی نماز، خود را آراسته خواهند نمود.

 

وی اظهار داشت:مدیران و مربیان با همت والای خود شرایط و بسترهای لازم را برای اقامه نماز و توسعه و تقویت آن در مدارس فراهم می سازند.

 

در اجرای این طرح دانش آموزان، معلمان، مربیان و عوامل اجرایی مدارس حضور فعال دارند واز 26 تا 31 شهریور ماه در تمام مدارس استان اجرا خواهد شد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی هفته دفاع مقدس ماه محرم نماز جمعه آغاز سال تحصیلی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است.

وی افزود: مدارس جایگاه تحقق عدالت آموزشی است و سهم دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به مدارس خاص باید بیشتر شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امکانات مدارس باید بین همه دانش آموزان مناطق مختلف کشور تقسیم شود اظهار داشت: رئیس جمهور محترم بر ارتقای کیفیت و تقویت مدارس دولتی تاکید دارد و باید تلاش کنیم کیفیت آموزشی و تربیتی مدارس دولتی را ارتقا دهیم این امر با همکاری و همراهی معلمان میسر می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تقویت مدارس دولتی ابراز داشت: تامین نیروی مورد نیاز مدارس دولتی، تهیه و تدوین برنامه عملیاتی برای تقویت و ارتقای مدارس دولتی، ارزیابی مستمر عملکرد مدارس دولتی، طراحی استاندارد‌های تقویت مدارس دولتی و تدریس معلمان خاص در این مدارس از جمله مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی ما در آموزش و پرورش، تقویت جایگاه مدرسه است برای تقویت و ارتقا جایگاه آن باید برخی از محدودیت‌ها را بر داشته واختیاراتی را به این مدارس تفویض کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود