Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم های بخش ویژه بازآفرینی شهری هفتمین جشنواره فیلم مستفل خورشید معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید، در بخش ویژه بازآفرینی هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید تعداد ۱۱ فیلم کوتاه و نیمه بلند نمایش داده می شود.

 

«اینجا به تمام آزادی ام فکر می کنم» به کارگردانی محمد حسنی، «پنکه» به کارگردانی شیرین سوهانی، «ته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..را...ا...ا...ا» به کارگردانی میثم مویینی، «داستان آسفالت» به کارگردانی محمدرضا بهزادی، «قرمز وحشی» به کارگردانی محسن روشن روان، «گاچو» به کارگردانی سید علی جعفری اولیا، و «لِف» به کارگردانی محمد حسین صفری و «میدان تا میدان» به کارگردانی علیرضا صادقی مقدم عناوین ۸ اثری است که در بخش بازآفرینی شهری در دو سانس از هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید نمایش داده می شوند.

 

همچنین در بخش مرور بازآفرینی شهری، فیلم های «اهالی خیابان یکطرفه» به کارگردانی مهدی باقری، «باغ های گمشده» به کارگردانی هادی آفریده و «گذر شهر بر آب» به کارگردانی فرهاد ورهرام با موضوع بازآفرینی شهری در دو سانس دیگر از جشنواره نمایش داده می شوند. 

 

هفتمین جشنواره فیلم مستقل خورشید شامل بخش های مسابقه فیلم مستقل تجربه گرا، مسابقه ویدیوآرت، مروری بر سینمای تجربی آلمان و بخش ویژه بازآفرینی شهری، از ۸ تا ۱۱ مهر  سال جاری به دبیری مهدی یارمحمدی، در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

 

آدرس سایت جشنواره www.khorshidfilmfestival.com  است.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اردبیل هفته دفاع مقدس خطبه نماز جمعه نماز جمعه مسجد طراز اسلامی فعالیت های مسجدی ماه محرم دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه معرفی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نمایش «خسوف عشق» به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را یافت.
پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۳ گروه نمایشی موفق به حضور در این دوره از جشنواره شدند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.
نمایش «خسوف عشق» پیش از این در «نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان» در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های «چهره پردازی»، «موسیقی»، «طراحی لباس»، «طراحی صحنه»، «نمایشنامه نویسی»، «بازیگر نقش اول زن»، «بازیگر نقش مکمل زن»، «بهترین کارگردانی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» موفق به کسب عنوان‌های برتر شده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان