Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز شنبه در نشست شورای اداری دهلران اظهار داشت: حجم ترافیک عبوری از راه های مواصلاتی شهرستان طی ایام منتهی به اربعین و پس از بازگشت زائران افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت که لزوم افزایش خدمات رسانی را دوچندان خواهد شد.


وی بر ضرورت ایمنی راه ها و نصب علائم راهنمایی رانندگی تاکید کرد و افزود: برپایی موکب ها در جهت ارائه خدمات بیشتر به زائران در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دهلران همچنین به آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اشاره کرد و یادآور شد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه مطلوب آیین های این هفته اندیشیده شده است.

عسگری تاکید کرد: امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن هستیم و باید در عرصه تولید و اشتغال و رونق کسب و کار همت مضاعفی داشته باشیم.


وی بر ضرورت پیگیری مشکلات مردم ، نظارت بر صنوف مختلف و جذب اعتبارات عمرانی و مبادله موفقت نامه ها توسط دستگاه ها تاکید کرد و گفت: با توجه به فصل کشاورزی و بارش ها، مدیران در همکاری با کشاورزان و ستاد بحران شهرستان کوشا و پای کار باشند.


فرمانده سپاه دهلران نیز گفت: ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در این هفته اجرا می شود. 


سرهنگ علی  آبدونی از برگزاری ۱۳۰ ویژه برنامه در این ایام در سطح شهرها، بخش ها و روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: تجدید میثاق با شهدا، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده های معظم ایثارگان و یادواره های آبروی محله، پیاده روی خانوادگی و اردوهای جهادی از جمله مهم ترین این برنامه ها هستند.


سید غلامرضا موسوی رئیس آموزش و پرورش دهلران و سعید خانه زر رئیس اداره آموزش و پرورش موسیان و منصورزاده رئیس آموزش و پرورش زرین آباد نیز هر کدام مجموعه اقدامات برای بازگشایی مدارس ارائه کردند.

۷۱۷۵/۶۱۱۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهلران زائران اربعین اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز به مصاف اشتوتگارت رفت و در یک بازی حساس برای تعیین جایگاه تیم دوم جدول، با نتیجه 3-1 شکست خورد.

در نشست خبری پیش از این بازی، توماس توخل به نوعی صحبت کرد که احتمال دارد برای فصل آینده در بایرن مونیخ بماند.

چند هفته قبل توخل و بایرن مونیخ توافق کردند این مربی در پایان فصل بدون در نظر گرفتن نتایج مسابقات پیش رو، این تیم را ترک کند.

در حالیکه اظهارات توخل نشان می‌داد امکان این وجود دارد که نظرش عوض شود و شاید بایرن هم باتوجه به درخواست هواداران بخواهد او را حفظ کند، این احتمال رد شد.

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، در حاشیه این بازی در مورد اینکه آیا امکان ادامه همکاری با توخل وجود دارد یا خیر، گفت: "توافق پابرجاست. مطمئنم که مربی خوبی را معرفی خواهیم کرد. حالا بیایید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد."

همچنین کریستوف فروند، مدیرورزشی باشگاه، در این خصوص گفت "هیچ شانسی وجود ندارد" که توخل برای یک فصل دیگر در باشگاه بماند.

در هفته گذشته رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کرد و آن‌ها به دنبال انتخاب گزینه جدید و مذاکرات جدی در هفته‌های‌ پایانی فصل جاری بوندس‌لیگا هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تیم بی‌دفاع؛ شفیلدیونایتد از مرز ۱۰۰ گل خورده در لیگ برتر عبور کرد
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی