Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی جمال مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان امروز و در جلسه هماهنگی برگزاری همایش سرمایه‌گذاری و گردشگری شرق کشور که با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و برگزار کنندگان این همایش برگزار شد،گفت: حضور فعال و منسجم سرمایه گذاران بخش خصوصی و فعالان بخش خصوصی استان در این همایش می‌تواند در جذب سرمایه گذار به استان سمنان نقش موثری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ویژه در حوزه گردشگری، زمینه ساز رونق اشتغال در استان سمنان است، گفت: افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی زمینه ساز توسعه گردشگری نیز است.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: سرمایه گذاری‌ها به صورت هولدینگ و جمعی می‌توانند موفق‌تر باشند.

«حمیدرضا دوست محمدی» با تاکید بر حضور فعال و قدرتمند سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری استان سمنان در این همایش، افزود: برقراری ارتباط با شرکت‌های بزرگ و استفاده از تجربیات این شرکت‌ها از جمله مزایای شرکت در این همایش است.

او ابراز داشت: استان سمنان برای میزبانی همایش‌های بزرگ نیاز به تامین زیرساخت‌های گردشگری دارد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان معرفی ظرفیت‌های گردشگری شرق کشور، بررسی فرصت‌ها و موانع توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری، جذب سرمایه‌های بالقوه ایرانیان مقیم خارج از کشور، معرفی جدیدترین و به روزترین تجهیزات و خدمات گردشگری در تالار مذاکرات، آموزش کاربردی روش‌های تامین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و امکان سنجی راه اندازی دبیرخانه هماهنگی سرمایه گذاری شرق کشور را از جمله محور‌های این همایش عنوان کرد.

او بیان کرد: معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری، تالار مذاکرات تجاری و برگزاری پنل تخصصی از جمله محور‌های این همایش است.

همایش سرمایه گذاری گردشگری منطقه شرق کشور با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان، ۱۸ مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام / م

استان سمنان برای میزبانی همایش‌های بزرگ نیاز به تامین زیرساخت‌های گردشگری دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی صبح چهارشنبه در نشست بررسی جذب سرمایه‌گذار برای احداث بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر اظهار کرد: همکاری میان بخش‌های مختلف و جذب سرمایه‌گذاران با تجربه در زمینه آبزیان اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: دولت و مقامات محلی آمادگی دارند تا از طریق ارائه مشوق‌های مالی و تسهیلات قانونی، زمینه‌سازی لازم برای جذب سرمایه‌گذاران را فراهم آورند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: این اقدامات می‌تواند به تسریع در روند احداث بازار آبزیان نقش بسزایی داشته باشد و در نهایت به ارتقای اقتصاد منطقه و ایجاد اشتغال پایدار منجر شود.

امینی گفت: نیاز است با تشکیل کمیته‌ای مشترک، نسبت به بررسی و ارزیابی پیشنهادات ارائه شده و تدوین یک برنامه عملیاتی برای جذب سرمایه‌گذاران اقدام شود.

وی همچنین بر موضوع پیشبرد اهداف توسعه‌ای و ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری در صنعت آبزیان تأکید کرد و گفت: امید است که با همکاری و تلاش مشترک، گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شود.

کد خبر 6099971

دیگر خبرها

  • راهکاری برای تشویق و انگیزه سرمایه‌گذاران تدوین شود
  • بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • ساخت ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تسریع شود
  • شورای راهبردی گردشگری تشکیل شده است
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک