Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم جذب اعتبارات استانی، افزود: نباید یک ریال از اعتبارات استان برگشت بخورد در صورتی که اعتبارات از سوی دستگاه اجرایی جذب نشود باید جابجایی صورت گیرد و به دستگاه دیگر داده شود.

به گزارش ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – اقبال عباسی 30 شهریورماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: باید آمادگی لازم در خصوص برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس وجود داشته باشد و مسئولان در این مراسمات حضور پررنگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم جذب اعتبارات استانی، افزود: نباید یک ریال از اعتبارات استان برگشت بخورد در صورتی که اعتبارات از سوی دستگاه اجرایی جذب نشود باید جابجایی صورت گیرد و به دستگاه دیگر داده شود.

عباسی گفت: اگر جایی بیان شود که تاکنون اعتبارات استان جذب نشده، دروغ است.

وی در خصوص برطرف شدن مشکل شهر کاج، تصریح کرد: در این شهر به دلیل سد بهشت‌آباد محدودیت‌هایی در خصوص سرمایه‌گذاری برای انجام کارهای عمرانی وجود داشت که خوشبختانه این مشکل برطرف و مجوزات لازم داده شد، همچنین مشکل آب شرب این شهر برطرف شد.

در ادامه علی کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طی چند وقت اخیر سفر مقامات کشوری به استان صورت گرفت که مصوباتی را در پی داشته و با توجه به فصل کاری در استان و آغاز بارندگی‌های زود هنگام لازم است پیگیری‌ها انجام شود تا فعالیت‌های مشخص شده تحقق یابد.

وی افزود: امسال زودتر از موعد مبادله موافقت‌نامه‌ برای انجام پروژه‌های استانی صورت گرفته که هر چه سریع‌تر باید پیمانکار انتخاب شود تا مردم نتیجه کارها را مشاهده کرده و تخصیص‌ها 100 درصد عملیاتی شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: مشکل آب شرب شهر کاج به دغدغه‌ای تبدیل شده بود که لازم است سریع‌تر پیمانکار انتخاب شود تا مشکل این شهر برطرف شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه چهارمحال و بختیاری جذب اعتبارات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان

غلامعلی حیدری در بدو ورود به ناغان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید

بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از پایگاه‌های خدمات‌رسان نوروزی

حضور در شورای اداری، افتتاح و بازدید از چند طرح از جمله برنامه‌های محوری استاندار در بخش ناغان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار