Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید جعفر حجازی شنبه در مراسم آغاز توزیع این بسته های اهدایی با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و مسئولان در سرسرای سازمان حج و زیارت استان بیان کرد:  ۲۰هزار بسته حمایتی لوازم التحریرتوسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب پویش مردمی مشق احسان با کمک خیران و مردم تهیه شده است که از امروز توزیع این بسته‌ها در مناطق کم برخودار استان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین امروز مرحله دوم توزیع چهار هزار بسته کالای خانگی در قالب ۷۰ هزار قلم کالا در بین مناطق سیل زده استان آغاز شده است که درمرحله اول ۶ هزار بسته کالای خانگی در این مناطق توزیع شد.

در ادامه این مراسم معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان بیان کرد: مشاهده ناعدالتی و نابرابری در حوزه آموزش و پرورش قابل قبول نیست و باید به سمت کاهش نابرابری های آموزشی در سطح استان گام برداریم.

علی حسین حسین زاده ادامه داد: حمایت از دانش آموزان مناطق محروم برای ادامه تحصیل و ایجاد فضاها و مدارس مناسب در مناطق کم برخوردار استان نابرابری های آموزشی را کاهش می دهد.

وی گفت: طرحهای مختلفی در آموزش و پرورش استان برای توزیع عدالت آموزشی در استان تدوین و عملیاتی شد که از جمله این طرح ها می توان به طرح شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل و حمایت از دانش آموزان مناطق محروم برای ادامه تحصیل اشاره کرد.

حسین زاده ادامه داد: طرح جوانه‌ها نیز برای حمایت از دانش‌آموزان محروم برای نخستین بار در سال گذشته برگزار شد که در قالب این طرح با برگزاری آزمون در این مناطق به یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز با استعداد بورسیه تحصیلی پرداخت شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: اجرای چنین طرح هایی می تواند در ادامه تحصیل دانش اموزان مناطق محروم و توزیع عدالت آموزشی بسیار تاثیرگذار باشد.

طغیان رودخانه‌های کرخه، دز و کارون در بهار امسال، ۲۱ شهرستان را در خوزستان تحت تأثیر قرار داد و ۳۷۴ روستا به صورت جزیی و کلی تخلیه شدند.

طبق گزارش جمعیت هلال احمر خوزستان، در جریان این سیل به ۲۵۶ هزار و ۷۰۱ نفر در استان (بیش از ۴۶ هزار و ۸۰۸ خانوار) امدادرسانی شد.

۷۱۵۸/۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی مناطق سیل زده کمک های مردمی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج مرندی افزود: ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است.

او اضافه کرد: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی گفت: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

 

دیگر خبرها

  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی