Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد حکیمی‌پور دبیرکل حاما در ابتدای جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت که ظهر جمعه در محل دفتر مرکزی حزب برگزار شد، گفت: متاسفانه بعد از حملات نیرو‌های یمنی به تاسیسات نفتی عربستان سعودی و مانور رسانه‌های معاند که بدون سند و مدرک مدعی شده اند این حملات از ایران صورت گرفته کشور تا آستانه درگیری جنگ رفته و فضا بشدت تند شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بنده معتقد هستم درگیری نظامی منتفی است، اما جمهوری اسلامی امادگی لازم را برای متجاوزان وجنگ طلبان دارد.

امیدواریم کماکان دیپلماسی فعال ایران حقوق و منافع ملت ایران را در مجامع بین الملل حفظ کرده و همچنان به صلح و ثبات منطقه منجرب شود.

حکیمی پور افزود: ازفرصت حضور دکتر ظریف و رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل برای بیان منافع ملى و صلح جهانی باید استفاده شود. دیپلماسی جمهوری اسلامی کماکان باید کاملا شفاف و مردم کاملا در جزییات این کنشگری بین المللی قرار گیرند. نباید طوری برخورد شود که گویا مردم نامحرم هستند. شفافیت دیپلماسی با مردم به وحدت ملی کمک می‌کند.

حکیمی پور در پایان گفت: با توجه به رویدادهاى اخیر داخلى، منطقه ایى وبین المللى دفترسیاسى حزب بیانیه تحلیلى آماده کرده است که به اطلاع عموم خواهد رسید.

در ادامه جلسه جزییات و نتیجه "مجمع موثرین" حاما (پلنوم) مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در طی سومین "مجمع موثرین" بر اساس رای اعضای ارشد حاما تصمیم بر آن شد که حزب اراده ملت در قالب سازوکارجبهه اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش آفرینی کند.

دستور بعدی جلسه تعیین رییس ستاد انتخابات بود که با اکثریت آرا دکتر اسماعیل مختاری که پیش از این ریاست دفتر سیاسی را به عهده داشتند با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات حزب اراده ملت انتخاب شدند.

گفتنی است پس از پایان این جلسه حزب وارد فاز ستادی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب سیاسی اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه