Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:59:51 GMT

تمام ضعف‌های زنیت بدون سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۷۱۲۴

تمام ضعف‌های زنیت بدون سردار آزمون

یک روزنامه روسی به بررسی ضعف‌های فنی تیم زنیت سن‌پترزبورگ در غیاب سردار آزمون، مهاجم ایرانی پرداخت. ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه،  زنیت بدون سردار آزمون بخشی از کارکردهای حمله‌ای خود را از دست می‌دهد. آزمون تنها بازیکنی در ترکیب زنیت است که می‌تواند به سرعت بازی را از پشت مدافعان حریف باز کند و بدون او این تغییر فنی از دست می‌رود، البته نقش سردار آزمون در بازی هوایی نیز به اندازه کافی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پروازهای بسیار قدرتمندی دارد و بازی سرعتی‌اش مزیت غیرقابل رقابت در مصاف با حریفان است. زنیت در غیاب سردار به تاکتیک‌های بسیار شناخته شده 1-3-2-4 و 2-4-4  بازمی‌گردد.

بر اساس این گزارش، دامنه کارکردهای سردار آزمون در خط حمله و بازی زنیت گسترده است اما با حضور جیوبا و دریوسی نیز نمی‌توانیم شاهد عملکرد غیرقابل پیش‌بینی باشیم. این بدین معنا است که غیبت سردار آزمون اتفاق خیلی وحشتناکی نیست، البته این ادعا روی کاغذ است و شاید در زمین اتفاق دیگری رخ دهد.

سردار آزمون به دلیل مصدومیت در بازی نخست لیگ قهرمانان اوپا برابر تیم لیون فرانسه مصدوم شد و 2 بازی آینده زنیت در لیگ برتر و جام حذفی روسیه را از دست داد.

ابراهیمی: ویلموتس و پورعلی‌‌گنجی توصیه کردند در لیگ بلژیک بازی کنم

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب رم و اودینزه مسابقه‌ای ویژه و ‏متفاوت خواهد بود. ‏

بازی دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه 71 ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی 1-1 ادامه پیدا خواهد ‏کرد. یعنی امشب در خانه اودینزه شاهد حدود بیست دقیقه مسابقه ‏خواهیم بود تا تکلیف امتیازها مشخص شود. ‏

یک تفاوت مهم بازی امشب برای رم حضور فیکس سردار آزمون ‏است. آزمون در بازی 14 آوریل در فهرست هم حضور نداشت اما ‏درخشش سردار و گلزنی او در بازی سه روز پیش مقابل بولونیا باعث ‏شده ستاره ایرانی توسط دانیله ده‌روسی در ترکیب اصلی این مسابقه ‏قرار بگیرد. ‏

ترکیب اصلی رم برای دیدار با اودینزه:‏

اسویلار، کارسدروپ، کریستانته، اسمالینگ، پیگرینی، تامی آبراهام، ‏پائولو دیبالا، مانچینی، اسپینازولا، آنخلینیو، سردار آزمون.

دیگر خبرها

  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد