Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از لنگرود، دومین جلسه ستاد زکات شهرستان لنگرود در سال جاری با موضوع راهکارهای جذب حداکثری زکات مستحبی امروز در دفتر امام جمعه لنگرود برگزار شد.

 سیروس شفقی در این جلسه با بیان اینکه با اطلاع رسانی و تبلیغات اثربخش باید زمینه اعتماد و آگاهی مردم را فراهم کرد، گفت: اجرای برنامه های آموزشی یکی از ابزارهای تشویقی و ترغیبی برای جلب مشارکت های بیشتر مردم در جمع آوری زکات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار لنگرود با اشاره به تحقق 80 درصد تعهدات جمع آوری زکات در شهرستان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تحقق 80 درصدی جمع آوری زکات در شهرستان با توجه به ظرفیت های لنگرود می طلبد که با ساماندهی بیشتر  در این زمینه شاید افزایش تحقق تعهدات جمع آوری زکات در شش ماهه دوم سال باشیم.

 شفقی ادامه داد: اولویت بندی و معیار هزینه کرد زکات مشخص شود تا با شناسایی جامعه هدف و مشکلات شهرستان بتوان بر طبق اولویت بندی هزینه کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امام جمعه برنامه های آموزشی تبلیغات جامعه مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است