Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرف‌های مادر دختر ۲ ساله به ربایندگان احتمالی دخترش +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: حرف های مادر دختر ۲ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند

ایسنا/کرمان در هفته سلامت و همزمان با روزشمار «خانواده سالم و جوانی جمعیت»، رئیس مرکز بهداشت انار به همراه معاون فرمانداری و جمعی دیگر از کارکنان بهداشتی شهرستان انار در دیداری صمیمانه با خانواده پنج‌نفره اناری دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان انار صبح امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در این دیدار اظهار کرد: ما نسبت به آینده کشور مسئول هستیم و باید به سمت فرزندآوری و گسترش این فرهنگ گام برداریم تا پویایی و شادابی کشور را در آینده شاهد باشیم.

دکتر سحر حسنی با تأکید بر نیاز کشور به جوانی، تصریح کرد: جمعیت به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در هر کشور نقش مؤثری در آینده کشور دارد. جمعیت ما در مسیر کاهش جمعیت جوان در حال حرکت است لذا ضرورت دارد آگاهی‌بخشی نقش جمعیت جوان بیش‌ از پیش به جامعه گوشزد شود.

رئیس مرکز بهداشت انار با بیان این‌که فرزندآوری در نهایت به افزایش جمعیت جوان و در بالاترین نگاه به عدم وابستگی کشور منتهی خواهد شد، خاطرنشان کرد: باید کشور به دست جوانان این مرز و بوم اداره شود و این اتفاق در صورتی‌ که نگاه خود را به‌ سوی ازدیاد جمعیت جوان و فرزندآوری تغییر ندهیم، به‌ هیچ‌وجه محقق نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، در پایان این دیدار از این مادر جوان تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند