Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: پیاده رویی همگانی در استان رونق گیرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علی مصطفوی امروز در جلسه شورای ورزش استان با اشاره به ظرفیت بالای استان برای میزبانی مسابقات بین المللی ورزشی گفت: ورزش باعث ایجاد شور و نشاط و سبب اتحاد در بین مردم می شود و برای این منظور باید از اهتمام تمام دستگاه ها بهره جست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سال گذشته و امسال، آذربایجان‌غربی توانست به بهترین شکل ممکن مسابقات بین‌المللی ورزشی از جمله دوچرخه‌سواری تور ایران-آذربایجان، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال و ده‌ها رخداد مختلف دیگر را میزبانی کند و امسال نیز مسابقات دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، بوکس، کشتی و هاکی را میزبانی خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در مورد ایجاد خانه های بوکس در شهرستان ها گفت: در این خصوص استانداری هماهنگی های لازم با فرمانداری های مختلف استان برای همکاری در این زمینه انجام خواهد داد.

مصطفوی خواستار فعال‌تر شدن ورزش در ادارات و پیاده‌روی همگانی بین مردم شد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان و هیات های مختلف ورزشی در این خصوص برنامه ریزی کرده و استانداری نیز این خصوص با ابلاغ به دستگاه ها و ارگان های مختلف برای انجام حمایت های لازم صورت گیرد.

وی میزبانی مسابقات مختلف بین‌المللی در استان را مایه رشد و توسعه ورزش عنوان و خاطر نشان کرد: میزبانی شایسته هفته سوم لیگ ملت های والیبال، آذربایجان غربی را در صدر اخبار قرار داد و با نشان دادن ظرفیت بالای این استان در میزبانی از رخدادهای مختلف ورزشی، استانداری نیز برای میزبانی در مسابقات مختلف ورزشی حمایت های لازم را صورت خواهد داد.

عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه میزبانی مسابقات و رویدادهای بین‌المللی ورزشی را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های استان آذربایجان غربی عنوان و افزود: در نیمه دوم امسال، مسابقات بین‌المللی بوکس، هاکی، دوچرخه‌سواری، مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا و جام جهانی کشتی از رویدادهاییست که میزبانی آنها به این استان واگذار شده که در رشد و توسعه ورزش و همچنین معرفی ظرفیت های  این استان تاثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به بهبود عملکرد ورزش استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: آذربایجان غربی در دومین دوره المپیاد با کسب 59 مدال، صعود 2 پله ای در جدول مدالی مسابقات داشت ضمن اینکه نسبت به دوره قبل نیز از نظر تعداد مدال عملکرد بهتری داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور رکاب زنان کشورهای آسیایی در روزهای پایانی اردیبهشت در شهرستان محمودآباد خبر داد. - اخبار استانها -

علی رجبی به خبرنگار تسنیم در ساری گفت: ‌‌مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تک مرحله‌ای و در رده سنی جوانان پس از وقفه حدود 8ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد روزهای 26 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده هر کدام با  پنج دوچرخه سوار  و 3 نفر همراه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هزینه  مربوط به اسکان و ترابری و تغذیه تیم‌ها به عهده تیم شرکت کننده است تصریح کرد: جوایز نفرات برتر تیم‌ها در تور خزر هم طبق جدول جوایز پرداخت می‌شود.

رجبی گفت: جلسه فنی مسابقات یک روز قبل از شروع مسابقه در محل مسابقات برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، تور بین المللی خزر از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری به شمار می‌رود که 20 دوره از آن برگزار شده است.

مازندران پنج دوره میزبان تور بود، اما به علت نبود زیرساخت مناسب، منابع مالی، پیست تمرینی و زیرساخت جاده‌ای این تور متوقف شده بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر