Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:15:41 GMT

شورای هماهنگی توسعه شهرستان هرسین تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۶۶۰

شورای هماهنگی توسعه شهرستان هرسین تشکیل شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن سلیمانی نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت : انجام پروژه‌های عمرانی نباید قائم به مدیران باشد و نباید با جابجایی مدیران کل پروژه‌های عمرانی شهرستان‌ها متوقف شود.

او گفت : جفا به نظام است که خدمت گذاری‌های نظام نادیده و گفته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی افزود : مشکلات حوزه انتخابیه را به وزرای مربوطه اطلاع رسانی نموده ام.

او افزود : فعالیت‌های های وزارت خانه‌ها و ادارات در مناسبت‌های مختلف همانند هفته دولت و ۲۲ بهمن نمود پیدا می‌کند، اگر پروژه‌ای افتتاح شود یعنی خدمتی صورت گرفته است.

سلیمانی گفت : مدیران کل استانی میزان عدم برخورداری در حوزه کاری خود را محاسبه کنند و در توسعه شهرستان هرسین باید عملکردشان معلوم باشد.

او گفت : اقدامات توسعه‌ای در شهرستان هرسین نباید فقط صرف بیان باشد و ادارات کل باید ضمن عمل به تعهدات خود گزارشات را به شورای هماهنگی توسعه این شهرستان اعلام نمایند و اگر عملی در توانشان نیست اطلاع رسانی نمایند و جایگاهشان را برای رفع ایراد پروژه‌ها مشخص نمایند.

سلیمانی افزود : مدیران در جریان تحریم‌های ظالمانه و تقلیل درآمد‌های نفتی و اعتبارات هستند، اگر حرفی بزنند و قولی بدهند و عملی نشود نگرانی بیشتری برای مردم ایجاد خواهد شد و با توجه به پیوست‌های بودجه‌ای درباره پروژه‌ها اظهار نظر نمایند و پروژه‌هایی را که قابلیت تحقق دارند اعلام نمایند.

او افزود : اداره کل راه و شهرسازی به تعهدات خود در راستای توسعه، آسفالت و روکش راه‌های روستایی و بزرگراهی عمل کند.

سلیمانی گفت : پتروشیمی‌ها بر اساس موافقت نامه‌ها نباید از راه‌های روستایی استفاده کنند و با رعایت قوانین حمل بار راه‌های روستایی را تخریب نکنند.

او گفت : اقتصاد مقاومتی قابلیت‌های مدیریتی مدیران را مشخص میکند و فرصت تاریخی است برای اثبات قابلیت‌های مدیریتی مسئولین.

سلیمانی افزود : در واگذاری معادن شهرستان هرسین باید به شرایط بین نسلی نگاه شود.

او افزود : نگران مناظر و مرآی طبیعی شهرستان هرسین هستم و صرف نظر از نابودی راه‌های روستایی، اراضی کشاورزی در معرض خطر هستند.

سلیمانی گفت : معادن باید در جایی ایجاد شود که میراث طبیعی هرسین به هم نخورد و اگر مقدور نیست پالایش‌های لازم برای بازسازی‌های بعدی صورت گیرد.

او گفت : باید مطالعاتی روی آثار باقیمانده از نحوه برداشت معادن صورت گیرد.

سلیمانی افزود : آثار ثبت ملی گلیم هرسین می‌بایست در زندگی و معیشت مردم دیده شود.

او افزود : کیفیت، کمیت، مواد اولیه، صادرات و اشتغال باید در بحث گلیم شهرستان هرسین مد نظر مسئولان مربوطه قرار گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

تشکیل شورای هماهنگی توسعه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد