Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@19:21:07 GMT

رایزنی ظریف با یوسف بن‌علوی در نیویورک

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۸۸۹۷۰

رایزنی ظریف با یوسف بن‌علوی در نیویورک

محمدجواد ظریف با همتای عمانی خود در نیویورک دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر خارجه کشورمان امروز شنبه(۳۰ شهریور) در جریان سفر به نیویورک به‌منظور شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان دیدار و رایزنی کرد.

گفت‌وگو در مورد مسائل دوجانبه و آخرین تحولات منطقه‌ای از مهمترین محورهای رایزنی‌های وزیران امور خارجه ایران و عمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست ظریف بن علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۸۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند

وزیر امور خارجه گفت: هر دو کشور ایران و مصر مصصم به برقراری ارتباط هستند؛ از این رو در حال تدوین یک نقشه راه برای بازگشت به روابط دیپلماتیک هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هئیت دولت، اظهار داشت: گفتگویی با آقای سامح شکری وزیر امور خارجه مصر در سفر اخیر داشتم و هر دو کشور مصصم به برقراری ارتباط هستند؛ از این رو در حال تدوین یک نقشه راه برای بازگشت به روابط دیپلماتیک هستیم.

وی درباره آتش بس در غزه تصریح کرد: حماس در چارچوب اصول خود پاسخی مثبت به طرح واقع بینانه مصر و قطر داده است و با این متن توافق موافقت کرده است.

وزیر خارجه افزود: اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها به وعده خود پایبند باشند و هیچ اتفاق دیگری نیفتد شاهد یک آتش بس در غزه خواهیم بود، اما نتانیاهو و افراد افراطی رژیم صهیونیستی خواهان تداوم جنگ هستند؛ زیرا اگر جنگ به پایان برسد بحران جدیدی در سرزمین‌های اشغالی پیش می‌آید.

درحال تکمیل...

دیگر خبرها

  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • رایزنی وزرای خارجه ایران و عمان در مورد آخرین تحولات غزه
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان