Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@23:03:43 GMT

هوای اردبیل در یک ساعت ۲۳ درجه سردتر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۵۸۹

هوای اردبیل در یک ساعت ۲۳ درجه سردتر شد

ساکنان اردبیل که امروز به خاطر نفوذ پشته ارتفاعی واقع در جلوی ناوه و وزش باد گرمیج، دمای ۳۵ درجه بالای صفر را در ظهر تجربه کردند از عصر شنبه با تغییر ناگهانی جانب وزش باد به شمال شرق شاهد استقرار هوای سرد با دمای ۱۲ درجه شده اند.

رفته رفته با عمیق‌تر شدن این کم ارتفاع جوی بر سرمای هوا در منطقه افزوده شده و بارش‌ها از بلندی‌های شرقی منطقه اردبیل منتهی به گیلان آغاز و به تدریج به مرکز این استان نیز کشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیریت بحران اردبیل باتوجه به دگرگونی‌های جوی و اطلاعیه هواشناسی از ساکنان این استان خواسته که موارد ایمنی مانند خودداری از قرارگیری در مسیر‌های سیل‌خیز و بستر و حاشیه رودخانه‌ها و فضا‌های باز و کوهپایه‌ها به خاطر دوری از خطر‌های احتمالی سیلاب و رعدوبرق و تگرگ، کنترل دمای اماکن عمومی و مرغداری‌ها و گلخانه باتوجه به در پیش بودن هوای سرد و خودداری از کوهنوردی، احتیاط در رانندگی در جاده‌های مه آلود و خیس و مواردی از این قبیل را رعایت کنند.

در شامگاه شنبه آسمان اردبیل تمام ابری با وزش باد با بیشینه سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت و در بعضی نقاط مه آلود است.

اردبیل به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی از هوایی بسیار متغیر برخوردار است. در بعضی از سال‌های استثنایی در اواسط و یا اواخر مهر هوای سرد و برفی در این شهرستان حاکم می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی استقلال پرسپولیس هفته دفاع مقدس دمای هوا اردبیل کاهش دما پروانه سلحشوری هپکو اراک بانک مرکزی استقلال پرسپولیس هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی تا روز دوشنبه وضعیت جوی استان به نسبت پایدار و آسمان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی و تدریجی دما پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر دوشنبه با شمالی شدن جریانات سطح زمین، افزایش ابر و بارش پراکنده، کاهش دما و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: این شرایط ناپایدار جوی با شدت و ضعف تا پایان هفته در استان تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۴ درجه ثبت شد و پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۸ درجه برسد.

کد خبر 6096843

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد