Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@20:44:25 GMT

پیشرفت 40 درصدی پروژه کمربند شمالی کرج

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۰۶۹۱

پیشرفت 40 درصدی پروژه کمربند شمالی کرج

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عزیزالله شهبازی پیش از ظهر شنبه در بازدید سرزده از پروژه امتداد آزادراه همت تا کرج و کمربند شمالی کرج، با اشاره به روند پیشرفت پروژه های راه سازی استان، اظهار کرد:  ایجاد امکان لازم برای تسریع در به ثمر رسیدن پروژه های ملی در استان ها یکی از ماموریت های اصلی استانداران است.

وی ادامه داد: ادامه آزادراه همت به طول ۱۵ کیلومتر در البرز نیز از جمله پروژه های ملی و بسیار حائز اهمیت استان است که ظرف سه ماه اخیر برای به ثمر رسیدن آن اقدامات قابل توجهی بواسطه حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اختصاص اعتباری ویژه، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز با بیان اینکه انتظار می رود لاین شمالی ادامه آزادراه شهید همت ظرف سه ماه آینده به بهره برداری برسد، گفت: اکنون پروژه های ادامه آزادراه شهید همت در البرز، قطار برقی گلشهر- شهر جدید هشتگرد و فاز یک آزادراه تهران شمال در مراحل پایانی قرار دارند که وزیر راه و شهرسازی برای مراسم بهره برداری از این پروژه ها در البرز حضور می یابد.

شهبازی با اشاره به روند تکمیل پروژه راه هشتگرد – طالقان نیز گفت: بهره برداری از این پروژه نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی منوط به تامین ایمنی راه شد و از آن تاریخ به بعد امکانات و تجهیزات ویژه ای برای به اتمام رساندن کار اختصاص یافت.

وی به پروژه کمربند شمالی کرج به عنوان مکمل ادامه پروژه همت اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی طی تفاهم نامه ای بین شهرداری کرج و پیمانکار در حال پیشرفت است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه شهرداری معاون اول رئیس جمهور وزیر راه و شهرسازی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت