Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شاکرمی، گفت: انقلاب اسلامی با تاشی از فرهنگ عاشورایی امروز در مقابل بزرگ‌ترین دشمنی‌ها و استراتژی‌های نظام استکبار جهانی قرارگرفته است و دشمنان در این کارزار همواره ناکام مانده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز (31 شهریور) در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح این استان در اولین روز از هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس برای همیشه معیاری برای رسیدن به قله‌های پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه امروز در سایه اندیشه‌های دفاع مقدس تلاش دشمنان در جلوگیری از پیشرفت و صدور انقلاب اسلامی ابتر مانده است، افزود: ملت ایران اسلامی در مقابل کثرت دشمنان تادندان‌مسلح با تأسی از فرهنگ عاشورایی و خط سرخ شهادت به پیروزی رسید و پیروزی در عاشورا در سایه شمشیرها نبود بلکه در سایه معنویت و دین شکل گرفت.

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نشات گرفته از عاشورای حسینی است، یادآور شد: انقلاب اسلامی با تاشی از فرهنگ عاشورایی امروز در مقابل بزرگ‌ترین دشمنی‌ها و استراتژی‌های نظام استکبار جهانی قرارگرفته است و دشمنان در این کارزار همواره ناکام مانده‌اند.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با تأکید بر اینکه فرهنگ عاشورای حسینی امروز یک گفتمان در چارچوب انقلاب اسلامی است، گفت: اوج عظمت و اقتدار ما در دوران هست سال دفاع مقدس، شهیدان هستند که بر تارک تاریخ می‌درخشند و درواقع به‌عنوان استوانه‌های محکمی بر پیکره عظیم استقلال، حریت و مردانگی انقلاب اسلامی قرار دارند.

 

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس معیاری برای رسیدن قله‌های پیشرفت است، تصریح کرد: دفاع مقدس استمرار عاشورای حسینی است و مانند آن در مسیر زمان حرکت می‌کند، الهام می‌بخشد و فرهنگ‌سازی می‌کند و شکوه کشور را به تصویر می‌کشد.

 

سردار شاکرمی در پایان خاطرنشان کرد: راهبرد ما درحرکت است، استراتژی ما درحرکت به سمت آینده برای رسیدن به قله‌های پیشرفت است و امروز شاهد آن هستیم که نصرت الهی در تمام جبهه‌ها در حال نزول است.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه اردبیل مسجد طراز اسلامی رادیو فعالیت های مسجدی اربعین حسینی ملت ایران اسلامی عاشورا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار هیات رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: هرچه تلاش کنیم که حوزه در تراز انقلاب اسلامی باشد، کم است.

وی با اشاره به اینکه البته دستاوردهای حوزه بسیار ارزشمند هستند، مطرح کرد: اگر این دستاوردها را با آمال و آرزوهای حوزه مقایسه کنیم قطعاً درخواهیم یافت که عقب هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه نیازهای بی‌پایانی وجود دارد، عنوان کرد: در فضای بین الملل بی‌نهایت ظرفیت پذیرش، استعداد و استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در داخل نیز ظرفیت‌ها و بسترهای فوق العاده‌ای فراهم است، خاطرنشان کرد: اصل ۴ قانون اساسی می‌گوید که تمام قوانین و تصمیماتی که در نظام اتخاذ شود باید مبتنی بر اسلام باشد.

آیت الله اعرافی اضافه کرد: همین محور قانونی یک زمینه بی‌نهایت برای کار ایجاد می‌کند که البته در سمت مقابل نیز چالش‌ها و موانع بسیار بالا است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای الحاد سرمایه‌گذاری بسیاری انجام می‌دهد، تصریح کرد: سه نکته نیاز بی‌نهایت، چالش‌های متعدد و آمال و اهداف حوزه و انقلاب اسلامی باید در کنار یکدیگر دیده شود.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه در این مسیر هم‌‎افزایی، همکاری و همدلی بسیار مهم است، یادآور شد: در این منظومه فکری قطعاً مجمع نمایندگان طلاب دارای نقش و کارکرد ویژه هستند.

وی اضافه کرد: به عنوان مدیریت حوزه بر قراردادی که با مجمع نمایندگان طلاب مبنی بر بررسی و اعلام نظر طرح‌های حوزوی داریم، پایبند خواهیم بود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه تقریباً یک دوره برنامه پنج‌ساله حوزه به اتمام رسیده است، گفت: دومین برنامه پنج‌ساله حوزه درحال تدوین است که مشارکت مجمع نمایندگان طلاب در آن می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه انتقال و انعکاس مسائل حوزه‌های استان‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، بیان کرد: اظهارنظر نمایندگان یک استان می‌تواند در اعلام طرح و برنامه برای آن استان اثرگذار خواهد بود.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه نمایندگان طلاب می‌توانند گفتمان‌ساز مباحث انقلابی و طرح‌های حوزوی باشند، اظهار کرد: در این عرصه نیازمند اقدامات جدی‌تری هستیم.

کد خبر 6098879

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر