Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:13:59 GMT

اجرای طرح دانش آموزی سپند در البرز

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۳۵۰۰

اجرای طرح دانش آموزی سپند در البرز

سرهنگ غلامعلی شرق روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  طرح سپند برای نخستین بار به منظور ساماندهی سرویس های مدارس  در البرز اجرایی  شده است.

تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار دانش آموز البرزی  در سامانه سپند ثبت نام کرده‌اند که این رقم در حال افزایش است.

وی افزود: با توجه به نابسامانی سرویس های مدارس درسنوات گذشته دراین استان، سامانه سپند دراستان البرز راه اندازی شده تا آنالیزهای لازم برای سرویس مدارس انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس های مدارس باید دارای معاینه فنی، برچسب، چراغ گردون، گواهینامه پایه ۲، سن بالاتر از ۲۳ سال راننده، کپسول آتش نشانی، جعبه کمک های اولیه، استفاده از لاستیک سالم، عمر کمتر ۱۰ سال خودرو و بیمه نامه باشند.

رانندگان سرویس مدارس باید براساس ظرفیت قانونی خودرو دانش آموزان را جابه جا کنند در غیر این صورت برخورد قانونی میشود.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان البرزخاطرنشان کرد: در روزهای نخست بازگشایی مدارس، خانواده ها فرزندان خود را جا به جا می کنند که انتظار می رود با همکاری بیش از پیش با ماموران پلیس، از ایجاد ترافیک در اطراف مدارس خودداری کنند.

وی گفت: به منظور پیشگیری از بروز گره ترافیکی در زمان بازگشایی مدارس مقررشده ساعات کار ادارات البرز  از۸.۳۰ دقیقه صبح آغاز شود.

شناسایی و رفع ۱۵ نقطه دارای نقص فنی و ترافیکی درآستانه بازگشایی مدارس

سرهنگ شرق در بخش دیگری از سخنان خود گفت: درآستانه سال تحصیلی جدید ۱۵ نقطه که دارای نقص فنی و ترافیکی دراین استان بود، شناسایی و رفع شد.

طی جلسات متعدد با مسئولان شهرداری و استانداری البرز، مقررشد تا آغازسال تحصیلی نقاطی که دارای نواقص فنی و ترافیکی است به شهرداری اعلام تا درسریع ترین زمان برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: درآستانه بازگشایی مدارس بارفع بسیاری ازمعضلات ترافیکی می توان بستر آرامش بیشتری را برای دانش آموزان درعرصه علم فراهم کرد.

همچنین با هماهنگی های انجام شده در نیمه اول مهرماه سال جاری هرگونه عملیات عمرانی درمعابر پرتردد و اصلی استان البرز متوقف می شود.

پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با هماهنگی های بعمل آمده با دستگاه های دیگر تمام توان خود را برای کنترل و روان سازی ترافیک وبرخورد با تخلفات به کار گرفته است.

درسال تحصیلی جدید ۴۸۰ هزار دانش آموز در ۲هزارو ۹۰ واحد آموزشی مشغول تحصیل می شوند.

۲۰۹۸/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی البرز پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نیر با محوریت شهید علامه مرتضی مطهری و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان آیت الله سید حسن عاملی فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر نیر برگزار خواهد شد.

از عموم مردم شهید پرور منطقه برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

دیگر خبرها

  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال