Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پیامی تقارن هفته دفاع مقدس با بهار دانش، تعلیم و تربیت و حماسه وحدت آفرین حسینی را گرامی داشت و آغاز سال تحصیلی جدید را به همۀ دانشگاهیان، اعضای هیات‌علمی، کارکنان و دانشجویان، بویژه دانشجویان جدیدالورود تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دانشگاه مذاهب اسلامی در سالی که گذشت، به فضل الهی و با تلاش و مجاهدت همه همکاران توانسته موفقیت‌های ارزشمندی در عرصه های مختلف، آموزشی و پژوهشی، فرهنگی، اجرایی و پشتیبانی و بین الملل کسب کند و به دستاوردهای ارزشمندی نایل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه در سال گذشته با حمایت هیات محترم امنای دانشگاه و همه دست‌اندرکاران، اساتید و دانشجویان موفق به راه‌اندازی شعب جدید دانشگاه در استان‌های کرمانشاه، گلستان و بوشهر شدیم که هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری تحصیلات خود را در این شعب آغاز خواهند کرد. موفقیت مهم دیگر برگزاری موفق آزمون جذب اختصاصی طلاب در سه مقطع و جذب حداکثری دانشجو در مقاطع سه گانه است که به صورت چشمگیر و بی‌سابقه شاهد استقبال نسل جوان برای ادامه تحصیل در دانشگاه مذاهب اسلامی بودیم.

گسترش ارتباطات و توسعه همکاری‌ها با مراکز آکادمیک و علمی نقش آفرین در داخل کشور و جهان اسلام، امضاء تفاهم‌نامه‌های متعدد دانشگاهی با چندین کشور از جهان اسلام و سایر کشورها، جذب حداکثری دانشجویان خارجی از چندین ملیت به‌ویژه در سال جدید شاهدی دیگر بر موفقیت های دانشگاه و تحققِ بخشی از اهداف و مأموریت‌های آن است.

مسلماً نتیجه این فعالیت‎ها معرفی دانشگاه مذاهب اسلامی در داخل و در خارج از کشور به عنوان نماد عینی، عملی و علمی تقریب و همزیستی مسالمت آمیز پیروان مذاهب است و بدون تردید تحقق رسالت‌ها، مأموریت‌ها و اهداف این دانشگاه در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری بدون مساعدت و تشریک مساعی و همکاری جمعی و وجود ارتباطات همدلانه همه بخش‌های دانشگاه امکان‌پذیر نبوده و نخواهد بود.

امیدواریم با تلاش و مجاهدت بیش از پیش این دانشگاه در عداد دانشگاه‌های مهم و در زمره دانشگاه‌های تأثیرگذار جهان اسلام قرار گیرد و منشأ برکات و آثار زائدالوصفی علمی و تقریبی باشد و در ایجاد وحدت و انسجام و همگرایی میان آحاد مسلمین نقش کلیدی داشته باشد.

دانشجویان عزیز و ارجمند؛ ورودتان به این سنگر مقدس را تبریک گفته و امیدوارم در طول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، با برنامه ریزی مناسب از تمامی ظرفیت‌ها جهت ارتقاء توان علمی و دستیابی به قله‌های پیشرفت و ترقی و نقش آفرینی در گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان مطالبه رهبر معظم انقلاب نهایت استفاده را نمایند.  

در پایان ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به روح ملکوتی امام عظیم الشان، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم درود می فرستم و مجددا از درگاه خداوند منان برای تمامی عزیزان در سال تحصیلی جدید، موفقیت، بهروزی و نیک فرجامی آرزو می‌نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه مذاهب اسلامی آغاز سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه تولیدات صنایع با عنوان «رویداد صدرا»(صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) از امروز ۱۸ اردیبهشت‌ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد آغاز به‌کار کرد و تا ۲۰ اردیبهشت‌ 1403 ادامه خواهد داشت.

با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و جامعه با دانشگاه برای تبیین دستاورد‌ها به عموم مردم به‌خصوص جامعه دانشگاهی و تعامل میان دانشجویان با صنایع درراستای مشارکت در تولید و اشتغالزایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد به برپایی نمایشگاهی از دستاورد‌های تولیدی-صنعتی شهرستان بروجرد با نام نخستین رویداد ملی صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) اقدام کرده است.

در این نمایشگاه که با حضورمسلم مرادی فرمانداربروجرد گشایش یافت ۵۰ شرکت صنعتی، تولیدی و دانش‌بنیان در مجتمع امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد محصولات و تولید خود را به نمایش گذاشتند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

رویداد صدرا با هدف معرفی تولید صنایع بروجرد به دانشجویان و ارتباط بین تولیدکنندگان و دانشجویان زمینه ایجاد آموزش و اشتغال دانشجویان را فراهم خواهد ساخت، به همین منظور سامانه‌ای طراحی شده تا صنایعی که در نمایشگاه صدرا حضور دارند در سامانه ثبت‌ نام کرده و اطلاعات تولیدات خود را بارگذاری کنند.

دانشجویان با ورود به سامانه می‌توانند شرکت‌های تولیدی و صنعتی مورد علاقه و مرتبط با رشته دانشگاهی خود را شناسایی و برای کسب مهارت و کارآموزی با عنوان طرح پویش به آن شرکت مراجعه می‌کنند.

نمایشگاه صدرا پل ارتباطی بین صنعت و دانشجو را برقرار و دانشجو می‌تواند شغل مورد علاقه و آینده خود را در دوران تحصیل آموزش ببیند.

سومین جلسه هم‌اندیشی و نشست‌های تخصصی معاونین هماهنگی و برنامه‌ریزی، خزانه‌داران، معاونین توسعه و مدیریت منابع استان‌ها و خزانه‌داران و معاونین توسعه و مدیریت منابع واحد‌های مستقل به‌خصوص دانشگاه‌ آزاد اسلامی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد «صدرا» بهترین فرصت برای تبادل اندیشه‌ دانشجویان و صاحبان صنایع است
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده