Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@22:07:04 GMT

حوثی‌ها حیثیت استکبار را به باد فنا گرفته‌اند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۳۵۴

حوثی‌ها حیثیت استکبار را به باد فنا گرفته‌اند

استاندار اصفهان گفت: امروز حوثی ها حیثیت و اصل استکبار در منطقه را به باد فنا گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از عباس رضایی صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح استان، با گرامی‎داشت سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس نام و یاد ایران و اسلام برای همیشه زنده نگه داشتند و برای حفظ تمامیت ارضی و اصل انقلاب جان‎فشانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان با بیان اینکه اگر امروز درخت تنومند انقلاب به ثمر نشسته است از برکت خون همین شهداست، تصریح کرد: انقلاب ها و قیام های متعددی در دنیا شکل گرفته است که ریشه آن ها را می توان به نارضایتی از سیستم حاکم، پیدایش تفکرات جدید، وجود ساختارهای سیاسی اجتماعی و احزاب و گروه های منسجم تقسیم کرد.

وی با بیان اینکه انواع قیام ها و انقلاب ها در سراسر دنیا قابل مشاهده است، عنوان کرد: در بهمن سال 1357 در ایران، انقلابی صورت گرفت که یک تفاوت کلی با دیگر انقلاب های دنیا داشت؛ در این قیام تأسی از قیام اباعبدالله الحسین(ع) ریشه اصلی بود.

رضایی با بیان اینکه ریشه انقلاب ایران ایستادگی در برابر ظلم و ستم بود، عنوان کرد: شکل گیری و انسجام این انقلاب از ماه محرم نشان دهنده تأسی این انقلاب از اسلام ناب محمدی است.

مقام ارشد اجرایی استان با بیان اینکه وجود رهبری فرازنه و اندیشمندانه حضرت امام خمینی(ره) و وجود یاران ارزشمند در کنار ایشان اتحاد و همبستگی ملی را در کشور به وجود آوردند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تأثیر گذارترین اقدام سیاسی و اجتماعی قرن بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قطع وابستگی از استکبار جهانی را ثابت کرد، گفت: شعار نه شرقی و نه غربی شعار اصلی این انقلاب شد و شیوه جدیدی از مدیریت را به نمایش گذاشت.

رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران کاری کرد که در هیچ کجای دنیا مشابه آن انجام نشد، ادامه داد: قطع منافع نظام سلطه و شورش و انقلاب علیه استکبار در دنیا از مهم ترین دستاوردهای انقلاب است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه طبیعی است در این شرایطی دشمنی علیه انقلاب اسلامی به اوج خود برسد، اظهار کرد: کودتاها، ایجاد گروه های معاند مختلف علیه نظام و ایجاد قائله های جدایی طلب علیه کشور همه و همه به دلیل مقابله با انقلاب اسلامی بود.

وی  ادامه داد: وقتی استکبار نتوانست علیه کشور ما کاری پیش ببرد، دیکتاتوری به نام صدام را تجهیز کردند که علیه انقلاب ما اعلام جنگ کنند.

رضایی با بیان اینکه این انقلاب و مردم 40 سال در مقابل استکبار ایستاده است، گفت: در محور دیپلماسی و مقاومت می بینیم که سربازان ما دست در دست هم زیر پرچم جمهوری اسلامی و با پیروی از منویات رهبری، کارستان می کنند.

بولتون به دنبال این بود جشن پیروزی علیه ایران را با منافقان در تهران برگزار کند

استاندار اصفهان نمونه کوچکی از توانمندی های سربازان این انقلاب است، تصریح کرد: یادمان نرود که جان بولتون امسال می خواست جشن پیروزی با منافقان را در ایران بگیرد و اعلام کرد که ایران جشن پیروزی 40 سالگی خود را نمی بیند و امروز استکبار با هدف قرار گرفتن پالایشگاه آرامکو نشانه گیری شده است.

رضایی با بیان اینکه نظام استکبار از الگوگیری ملت هایی مانند یمن، عراق و افغانستان از انقلاب اسلامی هراس دارد، خاطرنشان کرد: امروز حوثی ها حیثیت و اصل استکبار در منطقه را به باد فنا گرفته اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تحریم های جدید دلیل همین ترس است، عنوان کرد: تا زمانی که همدلی و همراهی همه ارکان در تمامی عرصه ها وجود دارد و برای همین دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی در پایان گفت: به دنیا نشان می دهیم که این تحریم ها در ملت ما اثر ندارد و همه با قوت ایشستاده ایم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز شاهد فراگیر شدن گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر دنیا هستیم، گفت: رهبر انقلاب حدود یک دهه قبل برای جوانان غربی نامه نوشتند و از آنها خواستند شناخت خود را نسبت به استکبار بالا ببرند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه های نماز جمعه رشت، از مسؤولان سه قوه خواست در کنار توجه به تولید و رشد اقتصادی، از رشد قیمت کالاها جلوگیری کنند و افزود: جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و بهترین شرایط برای توسعه و پیشرفت فراهم شده است.

وی با اشاره به دغدغه مردم نسبت به بی‌ثباتی بازار، اظهار کرد: برخی کوتاهی‌ها در عرصه‌ واردات، صادرات، تولید، صنعت و ... موجب برخی بی‌ثباتی‌ها می‌شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برخی مدیران ناکارآمد اجازه نمی دهند اقدامات مثبت دولت کام مردم را شیرین کند، گفت: از دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی انتظار داریم با تخلفات در بخش‌های اقتصادی مقابله کنند.

وی با بیان اینکه ۱۸ اردیبهشت سالروز خروج آمریکا از برجام است، تاکید کرد: آمریکا خود را ابرقدرت می‌داند و به‌دنبال سلطه بر جهان است، اما ایران نشان داد که تکیه کردن به آمریکا خسارت می‌آورد.

فلاحتی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در حق ملت‌ها، گفت: همه ملت‌ها از سیاست‌های آمریکا و اروپا آسیب دیده‌اند و خیری از آنها به دیگر کشورها نرسیده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد فراگیر شدن گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر دنیا هستیم، بیان کرد: رهبر انقلاب حدود یک دهه قبل برای جوانان غربی نامه نوشتند و از آنها خواستند شناخت خود را نسبت به استکبار بالا ببرند و امروز شاهد این آگاهی هستیم.

امام جمعه رشت مخاطبان نامه رهبر انقلاب را جوانان بویژه دانشجویان دانست و ادامه داد: رهبری مخاطب‌شناس و روان‌شناس و جامعه‌شناس هستند و این پیام عقلانی را به مخاطبان آمریکایی و اروپایی رساندند، یعنی باید واقعیت‌های غرب را دید و درباره جنایت‌های انجام‌شده داوری کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تلاش دشمن برای اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی، تاکید کرد: امروز جوانان دنیا این واقعیت‌ها را درک کرده‌اند و تصویر درستی از اسلام و ایران و پیام انقلاب اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته همواره اهمیت حمایت از آرمان فلسطین و پشتیبانی آمریکا از رژیم جعلی صهیونیستی را گوشزد کرده است، افزود: امروز حقانیت جمهوری اسلامی ایران ثابت شده است و شاهد افول رژیم صهیونیستی هستیم.

فلاحتی بیداری جهانی درباره فلسطین را به برکت انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: استکبار همواره از بیداری ملت‌ها وحشت دارد، زیرا موجودیت خود را در خطر می‌بیند، در طول هفت ماه گذشته، بیش از ۳۴ هزار انسان بی‌گناه در غزه قتل عام شدند، آمریکا و اسرائیل پشت این جنایت بودند، اما بیداری جهانی موجب شده است که انسان‌های آزادیخواه به بیان واقعیت‌ها بپردازند و پیام اسلام و انقلاب را درک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • سنتکام:۳ پهپاد حوثی ها را نابود کردیم