Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@00:29:45 GMT

امسال درختی در چیتگر خشک نشده است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۴۸۲۴

‍‍‍‍‍‍

شهردار منطقه ۲۲ تهران اعلام کرد امسال درختی به دلیل کمبود آب خشک نشده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نوذرپور در گفتگو با برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: بدهی که سازمان آب اعلام کرده ۱۲۷ میلیارد تومان است که بخشی از آن مربوط به انشعاب لوله کشی بوستان، قبل از انقلاب است و مابقی هم هزینه آبی است که چیتگر آبیاری شده است  و آب قطع نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه ۲۲ تهران افزود: درختی به واسته کم بود آب خشک نشده است و اگر درختی خشک شده به دلیل کم آبی سال‌های قبل است.
نوذرپور گفت: درختان عمر خاص دارند و یا بر اثر بیماری از بین می‌روند. شایعاتی مبنی قطع درختان و خشکی چیتگر واقعیت ندارند و ما هر سال بالغ بر ۷ میلیارد تومان برای حفظ و نگهداری چیتگر حقوق پرداخته می‌کنیم.
وی در خصوص اینکه زمین‌های چیتگر خشک شده است، افزود: شهرداری بیش از ۱۲۰ هزار اصله درخت کاشته است؛ در حریم ۳۵۰ هکتار و در دورن محدوده بیش از ۴۰۰ هکتار فضای سبز تولید کرده است و  کاری جهت خشک شدن زمین انجام نمی‌دهد.
نوذرپور گفت: هرگونه ساخت و ساز در منطقه ۲۲ در فضای سبز امکان ندارد و شایعات آن  واقعیت ندارد.

شهردار منطقه ۲۲ تهران در خصوص توافق با سازمان آب افزود: برای آنکه در سال آتی مشکل آب نداشته باشتیم؛ سازمان آب باید همکاری کند و حق انشعاب گذشته را نباید الان طلب کند.

نوذرپور گفت: ما تا سال ۹۴ حدود ۳ میلیارد تومان بدهکار بودیم و الان با افزایش آب مصرفی این مبلغ به ۲۳ میلیارد رسیده است.

وی افزود: ما انتظار داریم با توجه به اینکه چیتگر و بوستان‌ها در اختیار دولت است، آب بهای این پارک‌ها را نباید با تعرفه بنایی حساب کنند و انتظار داریم آن را فضای سبز و کشاورزی حساب کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیگیری درخت چیتگر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس جهاد کشاورزی ساوجبلاغ گفت: امسال شاهد افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت کشت بهاره در این شهرستان هستیم.

میرزایی افزود: بیش از ۶ هزار هکتار امسال زیر کشت بهاره می روند که انواع صیفی جات ، خیار ، گوجه فرنگی ، پیاز ، بادمجان ، لوبیا سبز ، نخود فرنگی و سبزیجات کشت می شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • باغ گیاه‌شناسی رهید؛ مال‌باختگان ارتش به سر خط برگشتند