Web Analytics Made Easy - Statcounter

امینی گفت: کیفی سازی بسته های آموزشی از مهمترین اولویت های کاری بهزیستی است.

«زهرا امینی»، با اشاره به اهمیت آموزش ها در مهدهای کودک و توجه به کیفیت اموزش و وسایل آموزشی و تفریحی در این مراکز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مهدهای کودک در استان فعالیت خوبی دارند و با توجه به فعالیت مهدهای کودک، کیفی‌سازی بسته‌های آموزشی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اداره کل بهزیستی به‌ شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه مهدهای کودک یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی در جوامع هستند، افزود: این مراکز آموزشی باید کودکانی تربیت کنند که طعم واقعی موفقیت را چشیده و بتوانند آینده معقولی را برای خود ترسیم کنند.

 

وی در ادامه به انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل بهزیستی و اداره استاندار استان مرکزی اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه در راستای برگزاری آموزش های ویژه استاندارد سازی وسایل بازی در مهدهای کودک و دستیابی به هدف استاندارد سازی وسایل بازی تمامی مهدهای کودک استان برطبق ضوابط و مقررات قانونی مرتبط، منعقد شده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه تلاش برای استاندارد سازی وسایل بازی مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان، برگزاری دوره های آموزشی برای آشنایی مهدهای کودک با ضوابط استاندارد وسایل بازی در مهدهای کودک بوده است.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه با انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل استاندارد استان، از این به بعد وسایل بازی و تجهیزات  مهد کودک های  تحت نظارت بهزیستی استانداردسازی می‌شود، خاطر نشان کرد: حفظ امنیت و سلامت کودکان مهدهای کودک که از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند، جزو اولویت‌ها و سیاست‌های این اداره‌کل است.

 

امینی ادامه داد: این تفاهم‌نامه با تکیه بر نیازسنجی مهدهای کودک و با توجه به دستورالعمل و بخشنامه‌های سازمان بهزیستی منعقد شده است و بر اساس آن مقرر است که از این به بعد برای ارتقای سطح سلامت و ایمنی کودکان، وسایل بازی مستقر در مهدهای کودک از شاخص‌های استاندارد اجباری برخوردار باشند.

 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد رژه نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اردبیل مسجد طراز اسلامی اربعین حسینی خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه مهدهای کودک بهزیستی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند