Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه گفت: مدارس منطقه ۱۵ با اجرای تمهیدات ترافیکی، خدمات شهری، عمرانی و فرهنگی آماده آغاز سال تحصیلی اند.

به گزارش امتداد ، وحیدرضا محمدی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در قالب طرح مهر قلم افزود: امسال برنامه های بازگشایی مدارس در قالب چهار محورآیین بازگشایی، آموزشی، حمایتی و گردشگری برگزار می شود که آیین بازگشایی در ۲ مدرسه ی شهید آوینی و پروین اسفند به صورت متمرکز انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با اشاره به اینکه برنامه های آموزشی اجتماعی با عناوین تکلیف شهروندی، مدیریت بحران و آتش نشانی، پسماند و ترافیک برگزار می شود، ادامه داد: این برنامه ها با اجرای نمایش های آموزشی، توزیع بروشور و کتابچه های آموزشی و همچنین برپایی غرفه های سلامت محور، مشاوره، زنگ تحرک و ایستگاه تندرستی انجام می شود.

به گفته وی ۲۸ تور دانش آموزی نیز تا ۲۵ مهر فراهم شده و بازدید از موزه های شهر تهران، بوستان های ترافیک، مراکز پسماند و مراکز آتش نشانی برای دانش آموزان به اجرا درمی آید.

شهردار منطقه در ادامه به تشریح اقدامات معاونت خدمات شهری پرداخت و گفت: اجرای طرح فوریتی و ویژه نگهداشت شهر در سطح نواحی و بازدید مستمر از معابری که مدارس در آن قرار دارند، بهسازی فضای سبز ۱۲ مدرسه، اجرای ۳۰ هزار مترمربع رنگ آمیزی پوششی بر دیوارهای مدارس منطقه، اکران تبلیغات محیطی مناسب با حال و هوای مهر، پاکسازی و حذف زوائد از دیوارها و جداره های ورودی و مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس به منظور کاهش خطرات احتمالی از جمله این اقدامات بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین معابر منتهی به مدارس و ورودی ۲۵ مدرسه به همت معاونت فنی و عمران منطقه بهسازی و مناسب سازی شد.

محمدی در ادامه به تمهیدات ترافیکی به منظور ایمن سازی و روان بار ترافیکی در اطراف مدارس اشاره کرد و گفت: تشکیل کارگروه ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزی منطقه، بازدید وکنترل مسیرهای منتهی به مدارس منطقه و ورودی مدارس به منظور شناسایی مشکلات ترافیکی و نصب علائم هشداردهنده در محل‌های مورد نظر و همچنین ساماندهی روز بازارهای مجاور و نزدیک مدارس با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور منطقه از جمله این اقدامات ایمنی و روان سازی این منطقه است.

به گفته وی اجرای برنامه آموزش ترافیکی به دانش‌آموزان از طریق بوستان ترافیک، سرای محلات و فرهنگسرای خاوران، همچنین ارائه برنامه آموزشی (ترافیکی و دانش‌آموزی) به رانندگان اتوبوس‌های شرکت واحد و تاکسی با همکاری پلیس راهور منطقه از دیگر اقدامات این حوزه در آستانه ماه مهر است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد مصوبه دولت است اما هنوز سازوکار پرداخت پول تحصیل ۴ دهک اول جامعه در مدارس هنوز اجرایی نشده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، الهام یاوری؛ رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان امروز در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مدارس سمپاد 16 تا 17 اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه میزبان دانش‌آموزان مدارس سمپاد و دانش‌آموزان توانمند سایر مدارس که در جشنواره جوان خوارزمی رتبه کسب کردند، هستیم.

رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان بیان کرد: دانش‌آموزان در این نمایشگاه توانمندی خود را به نمایش می‌گذارند تا صاحبان صنایع، توانمندی آنها را مشاهده کنند، همچنین دانش آموزان متوجه می‌شوند که توانایی حل مشکلات کشور و پاسخگویی به نیازها را دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه، شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد شکل می‌گیرد و می‌توانند آثار پژوهشی یکدیگر را مشاهده و نقد کنند. از تمام دانش‌آموزان علاقه‌مند به پژوهش برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌کنم تا دانش‌آموزان بتوانند از یکدیگر مطالب خوبی یاد بگیرند.

هنوز پول تحصیل 4 دهک اول کشور در مدارس سمپاد اختصاص نیافته است

یاوری درباره دلایل عدم تحقق تحصیل رایگان 4 دهک کشور در مدارس سمپاد و تقاضای مدارس از خانواده‌ها برای دریافت شهریه گفت: تحصیل رایگان 4 دهک اول در مدارس سمپاد مصوبه دولت است اما هنوز سازوکار پرداخت پول تحصیل 4 دهک اول جامعه در مدارس هنوز اجرایی نشده است و ما به مدیران مدارس تاکید کردیم که پولی از 4 دهک اول دریافت نکنند، شاید رسانه‌ها بتوانند کمک کنند، سازوکار پرداخت پول تحصیل این دانش‌آموزان به سازمان پرورش ملی استعدادهای درخشان تسهیل شود.

وی در ادامه درباره جزئیات برگزاری دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مدارس سمپاد بیان کرد: 118 طرح در گروه دختران و 119 طرح در حوزه پسران در حوزه‌های مختلف ژنتیک، هنر، مکانیک و ادبیات فارسی و... ارائه شده است، دانش‌آموزان سمپاد یک سال تحصیلی را با تلاش برای کاربردی کردن دانسته‌های خود با هدف حل مسائل کشور طی کردند و اکنون دستاوردهایشان را در معرض نمایش گذاشته‌اند.

55 درصد دانش‌آموزان مدارس سمپاد از دهک 9 و 10

وی مطرح کرد: سمپاد به عدالت آموزشی کمک می‌کند و در سال تحصیلی گذشته، 45 درصد تعداد دهک‌های یک تا 4 در مدارس سمپاد رشد داشت و برای دوره اول متوسطه 71 درصد دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد افزایش یافته است، در سال گدشته در میان 40 نفر برتر کنکور 16 نفر از مناطق دو و سه آموزشی بودند که 15 نفر از مدارس سمپاد بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابجا از معلمان
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • حضور اساتید مدرسه علمیه منتظریه در جمع دانش آموزان گنبدکاووس + تصاویر