Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۱۳۶ هزار نوآموز و کلاس اولی آذربایجان شرقی سال تحصیلی را با جشن شکوفه‌ها آغاز کردند. ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بیش از 136 هزار نوآموز و کلاس اولی آذربایجان شرقی سال تحصیلی را با جشن شکوفه‌ها آغاز کردند.

مراسم نمادین این جشن که در دبستان پنج تن آل عبای ناحیه 3 تبریز برگزار شد، کلاس اولی‌ها اولین روز آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار، امسال 69 هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی و 67 هزار دانش آموز پیش دبستانی از امروز در مدارس حضور خواهند یافت.

خراسان جنوبی|بیش از 17 هزار کلاس اولی در جشن شکوفه‌ها حضور یافتندجشن شکوفه‌ها با حضور 24 هزار دانش‌آموز در مدارس اردبیل برگزار شدحرم رضوی در آستانه مهرماه میزبان «جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها» شد

به گزارش تسنیم، 780 هزار نوآموز و دانش آموز نیز امسال در یک مهر کلاس‌های خود را آغاز می‌کنند که 580 هزار نفر در مدارس دولتی و نزدیک به 200 هزار نفر در مدارس غیر دولتی تحصیل خواهند کرد.

امسال 33000 کلاس درس در 8200 مدرسه آماده حضور دانش‌آموزان از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی است که 7 هزار دانش آموز و نوآموز در سال جاری افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، 41583 معلم در مدارس دولتی و 10000 معلم در مدارس غیر دولتی وظیفه معلمی را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام /

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست