Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:55:31 GMT

گابریل کالدرون بعد از دربی حرفش را پس می‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۷۰۶۲

به گزارش ایلنا، فقط سه هفته طول کشید تا جونیور براندائو مهاجم برزیلی تازه‌وارد پرسپولیس به ترکیب اصلی این تیم برسد. جونیور که خیلی دیر و چند روز قبل از شروع فصل به تیم پرسپولیس اضافه شد بعد از نمایش حدوداً 10 دقیقه‌ای در تبریز و مقابل تراکتور این بار در ترکیب اصلی بازی با نفت آبادان به میدان رفت و البته نمایش به شدت ناامید‌کننده‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تغییر سیستم کالدرون و استفاده از دو مهاجم در رأس خط حمله جونیور در کنار علیپور به میدان رفت اما هیچ کار مثبتی انجام نداد و در نهایت دقیقه 69 تعویض شد که البته این اتفاق می‌توانست زودتر از این هم رخ دهد.

نکته اینجاست که خط میانی پرسپولیس با تغییراتی که در آن رخ داده بود، در بیشتر دقایق حضور این برزیلی در میدان فاقد هارمونی و قدرت خلق موقعیت به نظر می‌رسید و بالطبع توپ زیادی به جونیور در موقعیت گلزنی نرسید تا عیار ضربه به توپ و چارچوب شناسی او مشخص شود اما جونیور در تمام آیتم‌های دیگر هم ناموفق بود تا در اولین آزمونش ناامید‌کننده به نظر برسد.

براندائو که مجبور بود مثل علیپور عقب بیاید و توپ بگیرد یا بعضاً به کناره‌ها برود تا در کارهای ترکیبی شرکت کند مدام توپ لو می‌داد، از دادن پاس‌های معمولی و صحیح عاجز بود و در توپگیری و کار ترکیبی فقط اشتباه کرد تا هیچ تأثیری در جریان بازی تیمش نداشته باشد. عجیب اینکه او اولین پاس سالمش را در دقیقه 66 یعنی تنها سه دقیقه قبل از تعویضش به علیپور داد و در همکاری با زوج خود در خط حمله به شدت ضعیف کار کرد.

شاید برخی بگویند این نخستین بازی جونیور در ترکیب اصلی تیمش بود و تمام ناهماهنگی‌های او در ترکیب پرسپولیس و همکاری با سایر نفرات طبیعی است اما واقعیت این است که با ضربه زدن به توپ یک مهاجم نیز می‌توان درباره او قضاوتی اولیه داشت که متأسفانه جونیور نشان داد مهاجمی نیست که بتواند باری از دوش خط حمله پرسپولیس بردارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال جونیور براندائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه ترکیب اصلی پرسپولیس در اراک تقریبا قابل پیش بینی بود و حتی از چند روز قبل به نظر می‌رسید محمد خدابنده لو جای عالیشاه بازی کند اما در مورد نیمکت سرخ‌ها شرایط غیر قابل پیش بینی بود.

با مصدومیت امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که مشخص بود به اراک نخواهند رفت و سپس غیبت عجیب سعید صادقی و سپس خط خوردن نام وحدت حنانوف از لیست جا برای جوان‌ها باز شد تا به لیست بیست نفره تیم‌شان در این مسابقه برسند.

در حالی که امیررضا رفیعی تنها بازیکن زیر 23 سال ترکیب اصلی سرخ‌هاست این تیم روی نیمکت پنج بازیکن زیر 23 سال دارد که مهرشاد اسدی دروازه‌بان ذخیره، میلاد سورگی وینگر، علیرضا بابایی مدافع راست و محمد بادپا و ابوالفضل بابایی در نقش مهاجم این  پنج بازیکن جوان هستند.

محمد مهدی احمدی 24 ساله هم روی نیمکت پرسپولیس دیده می‌شود ضمن اینکه محمد خدابنده لو هم از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس 24 سال سن دارد و حضور او در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی وحید امیری باعث شده تا میانگین سنی سرخ‌ها در این بازی در ترکیب اصلی هم تا حدودی پائین بیاید.

علی نعمتی، وحید امیری، سینا اسدبیگی، فرشاد فرجی  و محمد مهدی احمدی پنج بازیکن بزرگسال نیمکت پرسپولیس در اراک هستند.

دیگر خبرها

  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد