Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:23:03 GMT

استرالیا در پروژه «آرتمیس» با ناسا همکاری می کند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۹۸۷۹۵

استرالیا در پروژه «آرتمیس» با ناسا همکاری می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  انگجت، دولت استرالیا اعلام کرده در انجام ماموریت های اکتشافی مریخ و ماه از جمله برنامه « آرتمیس» با ناسا همکاری می کند. درهمین راستا قرار است کسب و کارها و محققان استرالیایی در حوزه های رباتیک، اتوماسیون، مدیریت  ابزارها از راه دور و حوزه های مرتبط دیگر با ناسا همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اسکات موریسون» نخست وزیر انگلیس اعلام کرد کشورش طی ۵ سال ۱۵۰ میلیون دلار برای همکاری با ناسا هزینه می کند.  سازمان فضایی استرالیا که به تازگی تاسیس شده از این بودجه برای گسترش ایده های نوآورانه و مهارت های فناورانه  استفاده می کند و در این مسیر با توجه به نیاز ناسا با کسب و کارهای مختلف همکاری می کند.

البته هنوز باید منتظر بود تا مشخص شود آیا ناسا با پشتیبانی استرلیا می تواند تا ۲۰۲۴ میلادی فضانورد به آسمان بفرستد یا خیر.  ارسال فضانوردان به ماه تا ۵ سال دیگر یک هدف بلندپروازانه است و حتی سازمان فضایی آمریکا نیز مطمئن نیست که بتواند در این بازه زمانی آن را انجام دهد.

کد خبر 4725069 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: ناسا فضانوردان استرالیا فناوری فضایی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی فناوری فضایی شرکت دانش بنیان فناوری نانو موبایل گوگل امنیت اطلاعات هوش مصنوعی گوشی آیفون مایکروسافت خودروی برقی ناسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کوالالامپور، دانشجویان استرالیایی هم صدا با دانشجویان آمریکا ضمن اعلام همبستگی با مردم بی پناه فلسطین، علیه جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی در کشتار غیر نظامیان غزه تظاهرات کردند.
دانشجویان دانشگاه سیدنی با برپایی چادر و استقرار در پایگاه ثابت مقابل ساختمان این دانشگاه، خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و قطع روابط مالی دولت استرالیا با این رژیم کودک کش شدند...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات: 
دانشجویان استرالیایی

دیگر خبرها

  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • تصاویر تلسکوپ فضایی وب از یک سحابی در فاصله ۱۳۰۰ سال نوری
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • (عکس) عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • تصاویر عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا