Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر ۱۵ جانباخته حادثه تصادف تریلی با مینی بوس در محور مراوه تپه- گنبد ظهر امروز در روستای «قره آغاچلی» شهرستان مراوه ‌تپه به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای جانباختگان حادثه رانندگی روز گذشته با حضور مسئولین و گروه های مختلف و مردم برگزار شد.

صبح روز گذشته بود بر اثر برخورد تریلی حامل سیمان با یک دستگاه مینی بوس در محور مراوه تپه- گنبد ۱۵ نفر کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به آتش گرفتن خودروها بعد از تصادف و شدت برخورد، تنها پیکر سه تن از جانباختگان احراز هویت و تشخیص هویت دیگر جانباختگان به بعد از انجام آزمایشات DNA موکول شد.

در مراسم امروز پیکر تمامی جانباختگان این حادثه به خاک سپرده شد. افرادی که هویت آنها احراز نشده بود با پلاک مشخص شدند تا بعد از اعلام نتیجه آزمایشات DNA، هویت آنها به خانواده ها اطلاع داده شود.

علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه استان، انحراف به چپ تریلی بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام شده است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۹۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: تصادف ۲ خودرو پراید در راز و جرگلان باعث فوت و مصدومیت ۷ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ابوالفضل محبان اظهار کرد: حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید امروز در محور آغمزار به تنگه راز شهرستان رازوجرگلان یک کشته و ۶ مصدوم داشت.

وی افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه دو نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبان گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 747674

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی