Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل زاده از پیروزی تیمش برابر استقلال خوشحال است.

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته چهارم دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.

شجاع خلیل‌زاده پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت:

خدا را شکر سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم و این به ما خیلی کمک کرد تا به صدر جدول برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هواداران دو تیم که این جو را درست کردند و تنها تیم خود را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. در مجموع بهتر از استقلال بودیم و سه امتیاز حق ما بود.

وی درباره فحاشی تماشاگران استقلال گفت:

این اتفاقات پیش می‌آید. آنها شاید بابت نتیجه نگرفتن تیم‌شان عصبانی شدند، اما ما  استقلالی‌ها را دوست داریم.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اعلام پنالتی به سود استقلال پس از برخورد او با داریوش شجاعیان تصریح کرد:

آن صحنه یک درصد هم پنالتی نبود. داریوش پشت پای مرا زد و تعجب کردم چرا داور خطای من را اعلام کرد. ما مثل بقیه نیستیم که از داوری انتقاد کنیم، چون کالدرون به ما گفت که اگر داور هم قضاوت بدی داشت، ما باید تلاش کنیم تا اینقدر خوب باشیم که برنده شویم.

خلیل‌زاده درباره درگیری لفظی با سیاوش یزدانی خاطرنشان کرد:

انسان نباید تلاش کند با فحاشی محبوب شود، بلکه باید با بازی خود محبوبیت پیدا کند. یک صحنه دعوا شد و کسی که نمی‌خواهم از او نام ببرم، فحاشی کرد. او در تمام صحنه‌های بازی فحاشی کرد و به نعمتی هم فحش داد. امیدوارم مانند پارسال که فحش ناموس داد و تنها یک بازی محروم شد، نشود، چون در این بازی هم فحش ناموس داد. این کارها تعصب نیست و هواداران با فحش یک بازیکن نمی‌گویند که او متعصب است. اگر می‌خواهی محبوب شوی، با جان و دل بازی کن که پس از بازی نتوانی راه بروی.

وی در مورد بازی کردن کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان و عدم حضور سیدجلال حسینی گفت:

این موضوع مهمی نیست. حسین بازیکن خوبی است، اما سیدجلال هم بزرگ تیم ماست. همه‌ی ما برای یک هدف می‌جنگیم که آن هم تکرار قهرمانی است. امیدوارم روند قهرمانی‌های خود را حفظ کنیم.

مدافع سرخپوشان راجع به اظهارات کالدرون در نشست خبری پیش از مسابقه بیان کرد:

سرمربی تیم است و همه چیز را بهتر می‌داند. ما هم بازیکن هستیم و فوتبالی حرف می‌زنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

به نقل از ورزش سه سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد که دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و ایرالکو در این مسابقه محروم از حضور هواداران خودی نیست، اما امروز خبر از محرومیت بانوان هوادار داد.

با این شرایط، برای نخستین بار در فصل جاری، بانوان اراکی نمی‌توانند در استادیوم حضور داشته باشند ولی حضور هواداران مرد در مسابقه آلومینیوم و پرسپولیس بلامانع است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899188

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران