Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:51:25 GMT

یزدانی: به بازیکنان پرسپولیس فحاشی نکردم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۲۰۸۷

یزدانی: به بازیکنان پرسپولیس فحاشی نکردم

سیاوش یزدانی بعد از شکست استقلال برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شهرآورد اظهار داشت: اولا از هواداران عذرخواهی می‌کنم که باختیم و شرمنده آنها شدیم. ما واقعا لایق باخت نبودیم. اگر پنالتی گل می‌شد شاید می‌توانستیم برنده بازی هم بشویم.

وی افزود: متاسفانه بدشانسی دست از سر ما برنمی‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل داریم اما در حیطه مسئولیت من نیست و در آن ریز نمی‌شوم اما از زمین تا آسمان مشکل داریم و امیدوارم که مسئولان رسیدگی کنند. ما می‌توانستیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و شرایط این پیروزی را داشتیم و به خاطر یک اتفاق باختیم. پرسپولیس بدون موقعیت ما را برد و  ما شرمنده هواداران هستیم.

یزدانی درباره صحبت‌های بازیکنان پرسپولیس مبنی بر اینکه او فحاشی کرده‌ است؟، گفت: کدام بازیکنان پرسپولیس این حرف‌ را زده‌است؟ فقط شجاع خلیل‌زاده گفته‌ است.

در ادامه خبرنگاران اعلام کردند که سایر بازیکنان هم این موضوع را تایید کرده‌اند و محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیامک نعمتی هم گفته‌اند که یزدانی فحاشی کرده‌است.

این بازیکن استقلال افزود: نه اصلا این‌طور نبوده است. قسم می‌خورم که فحش ندادم. یک بار فحش دادم و محرومیتش را کشیدم اما به جان خواهرم فحش ندادم.

وی ادامه داد: شجاع خلیل‌زاده به دنبال خود شیرینی است و این حرف‌ها را می‌زند. او در حد و اندازه‌ای نیست که جوابش را بدهم.

یزدانی با اشاره به فحاشی‌اش در دیدار سپاهان و پرسپولیس از فصل قبل تصریح کرد: پارسال فحش دادم و محرومیتش را هم کشیدم. شجاع پایش را روی آشیل من گذاشت. نامردی کرد و فحش دادم و تاوانش را هم دادم. من واقعا درباره شجاع خلیل‌زاده حرفی نمی‌زنم چون در شان من نیست که با او صحبت کنم.

وی درباره برخورد با سیامک نعمتی هم گفت: سیامک نعمتی رفیق صمیمی و رفیق چند ساله من است. حالا یک برخورد داشتیم باهم اما اصلا از روی عمد نبوده‌است.

بازیکن استقلال درباره صحبت‌هایی که بعد از باخت در رختکن شد، تصریح کرد: سوال حاشیه ای نپرسید. این‌ها مسائل خانوادگی است و ناراحت بودیم و در رختکن ماندیم. در همه تیم‌ها مشکل هست. تیم ما هم مشکل دارد اما در حیطه من نیست که درباره آن حرف بزنم.

یزدانی افزود: تلاش می‌کنیم به اوج برگردیم. توقعات از ما زیاد است. این روزها در تیم بیشتر از عمل، حرف زیاد شده و حاشیه داریم و تلاش می‌کنیم به شرایط خوب برگردیم. پوشیدن لباس استقلال لیاقت می‌خواهد و من درباره خودم می‌گویم که هنوز این لیاقت را نداشته‌ام.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شهرآورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!

به مرور نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز می پردازیم.

طرفداری | روزنامه های امروز موضوعات مختلفی را روی جلد بردند.

گیشه مطبوعات داخلی | 1403/02/۱6

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • سپاهان به پرسپولیس: نوشتن آن بیانیه گستاخی بزرگی بود
  • روایت مدیر تیم سپاهان از بانوان هوادار پرسپولیس؛ پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست