Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام فیض دبیرکل حزب اراده ملت(حاما) در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد سخنان سیدحسن نصراللّه و حضور مقتدی صدر در ایران گفت: امروز محور مقاوت مانند یک چندضلعی به قدرتی تعیین‌کننده در منطقه غرب آسیا تبدیل شده است که تمام کنش‌گری‌های سیاسی و نظامی منطقه را رقم می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ اتفاقی در منطقه خاورمیانه بدون دخالت و نظر محور مقاوت رخ نمی‌دهد.

فیض تصریح کرد: رژیم صهونیستی در تلاش است این توازن قدرت در منطقه را پس از پیروزی‌های مقاومت بر سیاست‌های خصمانه ایالات متحده آمریکا تحت شعاع قرار دهند و با تجاوز به خاک لبنان، در پی ناآرام کردن منطقه هستند. حزب‌اللّه در پاسخ به این تجاوزها با انهدام دو پهپاد رژیم صهونیستی و همچنین حمله به جولان (محل سخنرانی نتانیاهو)، بار دیگر این سخن مقام معظم رهبری را که دوران بزن و در رو تمام شده است، به دولت غاصب اسرائیل یادآوری کرد.

فیض خاطرنشان کرد: این اتفاقات نشان از آن دارد که رژیم صهونیستی بیش از گذشته در منطقه دچار انزوای سیاسی شده و این انزوا تا حدی است که دولت آمریکا هم به پیشنهادهای نتانیاهو درباره فشار به ایران پاسخ‌های منفعلانه می‌دهد.

فیض در پایان تاکید کرد: حضور مقتدی صدر در ایران در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین که هرساله نمادی از انسجام و وحدت شیعیان و محور مقاومت در منطقه است و پس از برخی اظهاراتش که بعد از انتخابات پارلمان عراق مطرح شد، نشان از آن دارد که هیچ اختلاف نظری در موضوع رهبری جمهوری اسلامی در جریان مقاومت وجود ندارد. صدر با حضورش این پیام را داد که ایران همچنان محور مقاومتی است که تمام کنش‌گری‌ها در منطقه خاورمیانه بدون حضور آن امکانپذیر نیست. سیدحسن نصراللّه نیز در سخنان خود همچنان بر بیعت با رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب سیاسی اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در ایران؛ قطعه‌ای زیبا از هسته یک سیاره را ببینید | تصویر

 مسعود کیانی، پژوهشگر و محقق زمین شناسی و مدیر موسسه گوهرشناسی و شهاب سنگ شناسی واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی، درباره نتیجه یک آزمایش بر روی نمونه شهاب سنگی گفت: شهاب سنگ قطعاتی از اجسام فضایی مانند سیارات، سیارک ها و ستاره های دنباله دار هستند که در فضا سرگردان بوده و روی یک سیاره یا سیارک فرود می آیند. این سنگ ها دارای انواع مختلفی بوده که در چهار نیم میلیارد سال قبل شکل گرفته است و بدون هیچ تغییر شیمیایی قابل توجه ای در فضا در حال حرکت هستند که به آنها شهاب واره می گویند. هنگامی که این سنگ ها بر روی زمین سقوط می کنند به آنها شهاب سنگ گفته می شود.

براساس گزارش ایسنا، وی در ادامه به کشف جدید پژوهشگران اشاره کرد و گفت: اخیرا فردی از یکی روستاهای استان لرستان قطعه ای از یک نمونه سنگ فلزی که دارای چگالی بالا و جذب آهن ربای قوی بوده را به موسسه گوهرشناسی کیپا (کیانپارس) ارسال کرد. با توجه به مشکوک بودن این سنگ از نمونه ارسالی با استفاده از مقاطع میکروسکوپی و نمونه های شیمیایی آنالیز شده توسط میکروسکوپ الکترونی دانشگاه خوارزمی تهران این سنگ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

این محقق تصریح کرد: در این آزمایشات تخصصی و دقیق مشخص شد این نمونه با توجه به وجود بافت ویدمن اشتاتن(بافت مخصوص شهاب سنگ های آهنی) و درصد آهن و نیکل بالا یک قطعه شهاب سنگ آهنی است. در نمونه آزمایشی میزان خلوص آهن بالای نود درصد و مقدار نیکل حدود ۸ درصد است.

وی بیان کرد: طی مطالعات تکمیلی مشخص شد این شهاب سنگ مربوط به هسته یک سیاره یا سیارک بوده که طی برخوردهای فضایی بین اجرام فضایی متلاشی شده و قطعاتی از آن در فضا فاصله زیادی را طی کرده و سپس در سرزمین ایران فرود آمده است.

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در ایران؛ قطعه‌ای زیبا از هسته یک سیاره را ببینید | تصویر
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • روایتی کامل از شب حمله ایران به اسراییل