Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر کاراندیش شامگاه یکشنبه در جمع هنرمندان و انجمن‌های هنری شهرستان اهر، اظهار داشت: متأسفانه برخی شهرستان‌های کشور با وجود پیشینه تاریخ و تمدن غنی چندان مورد توجه قرار نگرفته‌اند و در این میان اهر جزو این شهرستان‌ها می‌باشد و لازم است ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه فرهنگی و هنری برای سایر نقاط کشور معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور آثار هنرمندان در قالب نمایشگاه چندروزه و یک‌هفته‌ای در برخی نقاط مهم تهران از جمله تالار وحدت، فرهنگسراها، دانشگاه‌ها می‌تواند باعث معرفی بیشتر و بهتر این شهرستان و منطقه در سطح کلان کشوری شود.

کاراندیش اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی‌ها و پتانسیل‌های اهر در تهران علاوه بر حضور آحاد مختلف مردم می‌تواند زمینه دعوت مقامات ارشد کشوری و حتی ریاست جمهوری برای بازدید از این توانمندی‌های منطقه را فراهم کرده و زمینه شناخت بیشتر و در نتیجه حضور مقامات ارشد کشوری را با آگاهی بیشتر در شهرستان اهر و منطقه فراهم کند.

وی به پیگیری و حل مشکلات و مسائل فرهنگی هنری این شهرستان از جمله ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران، تأمین بیمه هنرمندان، چگونگی برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران، توجه به موسیقی اصیل عاشیق و غیره تأکید کرد.

کد خبر 4726059

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته دفاع مقدس اربعین حسینی قزوین شهرکرد بوشهر شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه گرگان بیرجند ایلام سانحه تصادف استانداری سمنان دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد

در اثر بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب‌ها، راه ۱۰ روستای مناطق عشایری و کوهستانی بخش بروات در منطقه روداب غربی این شهرستان مسدود شده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، فرمانداری بم اعلام کرد: در اثر بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب‌ها، راه ۱۰ روستای مناطق عشایری و کوهستانی بخش بروات در منطقه روداب غربی این شهرستان مسدود شده است و تلاش‌ها برای بازگشایی راه‌ها ادامه دارد.

طبق این اعلام همچنین ۱۰ خانه مسكوني نیز در منطقه تهرود دچار آبگرفتگی شدند. 

به قرار اطلاع بیشترین آسیب در بخش دهبکری منطقه تهرود واقع در شرق استان است که منجر به ورود آب به منازل مردم روستای خان خاتون شد.

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد