Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردبیر خبرگزاری میزان با انشار پستی در توییتر، نام متهم مجهول پرونده جرائم مدیران سایپا را فاش کرد. به گزارش«جنوب نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدتی است که خبر دستگیری برخی از مدیران و مسئولان شرکت خودروسازی سایپا، سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی شده است. این افراد به اتهام اخلال در نظام ارزی از طریق ثبت سفارش‌های صوری و غیر واقعی و انجام معاملات ارزی در سطح کلان، اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی از طریق تحصیل ۱۶۷ هزار و ۸۳۴ دستگاه خودرو با انحصار و بهره‌مندی از رانت و همچنین اخلال در نظام اقتصادی از طریق فعالیت شرکت هرمی به مبلغ ۲۶۳ میلیارد ریال و پولشویی به میزان سه هزار و دویست میلیارد تومان با ۲۶۰ حساب بانکی دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با تحقیقاتی که از حساب‌های وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی در شرکت شهاب پارس برآمده است، بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به حساب خانمی واریز شده که گفته می‌شود مجری شبکه ضد انقلاب من‌و‌تو و مجری مرجان تی‌وی بوده که سال ۹۴ از کشور خارج شده است.

روز گذشته مصادف با ۳۰ شهریور ۹۸، جلسه رسیدگی به اتهامات مدیران سایپا برگزار شد که در جریان آن پای متهم دیگری هم به میان آمد که البته نامی از او برده نشد؛ و حالا به دنبال برکزاری این دادگاه، محمد فراهانی، سردبیر خبرگزاری میزان، با انتشار تصویری در حساب توبیتر خود، متهم مجهول پرونده سایپا را معرفی کرد.  
بر همین اساس آیه دریس، مجری و تهیه کننده شبکه «من و تو» همان فردی است که ۱۸ میلیارد از سرمایه بیت المال را به غارت برده و در سال ۹۴ به خارج از کشور مهاجرت کرده است.   آیه دریس کیست؟ دریس از مجریان و تهیه کنندگان اصلی شبکه «من و تو» می‌باشد که سابقه مصاحبه با فرح پهلوی نیز در کارنامه وی به چشم می‌خورد.  
وی چندی پیش نیز با حضور در تجمع همجنسگرایان در لندن، حمایت خود را از این افراد اعلام کرد.  

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو غفوریان کیست؟

انتشار فیلمی از اعترافات خسرو عفوریان که به لحاظ چهره شباهت بسیار زیادی به مهران غفوریان دارد مبنی بر اینکه کارمند ساواک در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، با حواشی فراوانی در فضای مجازی رو به رو شد.

به گزارش تابناک- بر اساس این فیلم این فرد مدعی است که سابق بر این عضو ساواک بوده و پس از انقلاب اسلامی از گذشته خود ابراز ندامت می کند.

بر اساس اطلاعات موجود خسرو غفوریان پس از آزادی از زندان فوت می کند.

عبدالرضا داوری یکی از فعالان فضای مجازی مدعی شده است که خسرو غفوریان پدر مهران غفوریان است.

همچنین از مهران غفوریان دست نوشته و تصویری وجود دارد که نشان می دهد او برای پدرش به نام خسرو غفوریان دلنوشته منتشر کرده و نیز بر سر مزار او حاضر شده است.

بر اساس این گزارش هنوز مهران غفوریان در این خصوص توضیحاتی ارائه نکرده است.

دیگر خبرها

  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • امام فرشته‌ها کیست؟! + فیلم
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • نیکا شاکرمی کیست؟ او چگونه از دنیا رفت؟
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • ماشاالله قصاب کیست و کجاست؟ (+عکس)
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی زاهدان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان