Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@17:07:36 GMT

نساجی و پارس جنوبی محکوم شدند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۲۲۳

نساجی و پارس جنوبی محکوم شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان، آرای جدید خود را درخصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته اعلام کرد که به شرح زیر است:

*باتوجه به شکایت مجید غلامی‌اصل از باشگاه گل‌گهر سیرجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 720 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 14 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*درپی شکایت اسماعیل شریفات از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون بابت اصل خواسته و پرداخت 30 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*براساس رأی صادره شده در پرونده شکایت رضا نجاری از باشگاه شهرداری تبریز، کمیته وضعیت این باشگاه را به پرداخت مبلغ 302 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 6 میلیون و 50 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم کرد.

*در پرونده شکایت ابوالفضل علایی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 60 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق محکوم شد.

* باتوجه به شکایت اکبر صغیری از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 110 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین با توجه به عدم مطالبه هزینه دادرسی از سوی خواهان، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون، قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پارس جنوبی شهرداری فدراسیون فوتبال نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها

علیرضا انجلاسی گفت: براساس جزء ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین‌مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود.

وی با بیان اینکه پیش از این مستمری مددجویان توسط سازمان بهزیستی پرداخت می‌شد، درباره مستمری مددجویان گفت: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: با افزایش ۳۰ درصدی مستمری خانوارهای یک نفره ماهیانه (۹۹۳۷۲۰)، ۲ نفره (۱۴۱۹۶۰۰)، ۳ نفره (۱۹۷۸۴۴۰)، چهار نفره (۲۵۵۵۲۸۰) و خانواده پنج نفره و بالاتر (۳۱۲۳۱۲۰) تومان دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان