Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:22:23 GMT

طرح «شهر خلاق، نویسندگان خلاق» در مهریز اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۰۷۲۶۲

طرح «شهر خلاق، نویسندگان خلاق» در مهریز اجرا شد

محمدحسن زارعیان در گفتگو با خبرنگار مهر اشاره به اینکه شهر خلاق نویسندگان خلاق و مبتکر می‌سازد، اظهار داشت: برای نخستین بار طرح شهرخلاق، نوسنده خلاق در شهرستان مهریز اجرا شد که در این طرح به معرفی ۵۸ جلد از کتاب نویسندگان و چاپ و تبلیغ طرح جلد کتاب پرداخته شد.

وی افزود: این کتاب‌ها در موضوعات مختلف در زمینه شهرستان مهریز، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، مذهبی، علمی، روانشناسی و طب اسلامی به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعیان خاطرنشان کرد: این طرح با هدف معرفی نویسندگان شهرستان مهریز، ترغیب نویسندگان برای ارسال یک جلد از کتاب خود به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری جلسات کتابخوانی و معرفی کتاب نویسندگان شهرستان مهریز، برگزاری کارگاه نقد و بررسی کتاب، معرفی تازه های کتاب به فرهنگ دوستان، نمایش کتاب و استندهای کتاب در نمایشگاه‌ها به ویژه در ایام نوروز به اجرا درآمده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز عنوان کرد: این طرح می تواند باعث جذب خیران در زمینه چاپ کتاب نویسندگان، معرفی مهریز به عنوان شهری خلاق در نویسندگی در سراسر کشور، گسترش فرهنگ اهدای کتاب به ویژه انتشار کتاب نویسندگان مهریزی، معرفی نویسندگان شهرستان مهریز به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به منظور چاپ کتاب آنها شود.

وی از همه نویسندگان مهریز درخواست کرد: کتاب‌های منتشر شده خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارئه دهند تا اهداف این طرح محقق شود.

به گزارش مهر، شهرستان مهریز بیش از ۴۵ نویسنده دارد.

کد خبر 4726270

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد ارشاد یزد شهرستان مهریز هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی شهرکرد بوشهر شیراز اربعین 98 خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف بیرجند ایلام استانداری سمنان دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس گفت: ۵۳۶ اثر از داخل و خارج کشور به هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر ترکی آذری ارسال شده که از این تعداد ۳۲ اثر از ۲۴ شاعر متعلق به شهرستان سلماس است.

رامین پورعباس با بیان اینکه ۲۴ شاعر اهل سلماس در این جشنواره شرکت کردند، گفت: جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی با هدف اشاعه، ترویج و انتشار فرهنگ منور رضوی، گسترش و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلماس استفاده از ابزار موثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی و حمایت از شاعران آیئنی را از جمه اهداف این جشنواره بین‌المللی عنوان کرد.

پورعباس گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی امسال ۲۶ اردیبهشت ماه سال‌جاری شهرستان سلماس میزبان این جشنواره خواهد بود.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری از سری برنامه‌های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان «گروه قرآن و عترت»، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، فرمانداری شهرستان سلماس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و سایر ادارات این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی