Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل صبح امروز در آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان شهر بانو گفت: مهارت‌های زندگی و حرفه‌ای از جمله ملزومات یک زندگی ایده آل است که دانش آموزان باید در طول دوران تحصیل در این خصوص آموزش ببینند.

او با بیان اینکه دانش آموزان نقش مهم و کلیدی برای آینده کشور دارند، ادامه داد: لازم است دانش آموزان نیازمندی‌های لازم برای مهارت آموزی را به مسوولان اعلام کنند تا مقدمات تامین آن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل اظهار کرد: دانش آموزان استان افرادی باهوش و فعال بوده و توان تحلیل مسائل روز و نیاز‌های توسعه را دارند.

بهنام جو افزود: در پرسش سال گذشته از دانش آموزان استان در خصوص طرح‌های مهم، اولویت‌های زیرساختی استان به صورت دقیق در پاسخ‌ها عنوان شده بود.

او گفت: در حال حاضر پروژه راه آهن اردبیل به عنوان مهم‌ترین پروژه زیرساختی در حال اجرا می‌باشد که تا پایان سالجاری تکمیل می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: تکمیل این پروژه می‌تواند موجب رشد و شکوفایی بخش‌های مختلف اقتصادی در استان باشد.

بهنام جو ادامه داد: دانش آموزان استان اردبیل در رصد مسائل استان دقیق هستند و در پاسخ‌ها اتمام پروژه راه آهن را از جمله ابزار‌های توسعه استان عنوان کرده بودند.

او با بیان اینکه حوزه گردشگری در پاسخ دانش آموزان به عنوان دومین زمینه توسعه استان اعلام شده بود، از تلاش برای تامین زیرساخت‌های لازم گردشگری خبر داد.

استاندار اردبیل از دانش آموزان خواست در سالجاری نیز نیاز‌های مهارتی لازم برای یک فرد تحصیل کرده دانشگاهی و یا حتی دیپلم را اعلا کنند تا زیرساخت‌های لازم برای مهارت ذکر شده فراهم شود.

او همچنین خواستار اعلام نظر و راهکار دانش آموزان برای مشکلات اجتماعی و اقتصادی شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۰۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمی خاص برای دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل وقتی سخن از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه به میان می‌آید بی شک به معلمانی می‌رسیم که عاشقانه به آموزش افرادی می‌پردازند که به دلیل نقص‌های خاص جسمی و ذهنی باید در مدارس خاص تحصیل کنند.
دانش‌آموزان استثنایی با تمام محدودیت‌ها، دانش‌آموزانی با استعداد و مشتاق یادگیری هستند و قطعا می‌توانند مانند دیگر دانش‌آموزان، آینده روشنی داشته و نقش موثری در جامعه داشته باشند.
در این میان معلمان مدارس استثنایی نیز نقش خطیری بر عهده دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی معلمی خاص برای دانش آموزان خاص

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم/ ما به قله نزدیک شده ایم
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص