Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:43:26 GMT

۳۶ نمایشگاه موقت صنایع دستی در قزوین برپا شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۱۵۲۲

۳۶ نمایشگاه موقت صنایع دستی در قزوین برپا شد

میثم حصاری معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه ها در مناسبت های مختلف سال در سطح ادارات و اماکن تاریخی و فرهنگی استان قزوین برپا شدند.

وی اظهار داشت: تلاش داریم تا پایان سال تعداد این نمایشگاه ها را که در رونق صنایع دستی نقش مهمی دارند را به بیش از ۵۰ مورد برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در ادامه از مشارکت ۳۰ تن از صنعتگران قزوینی در نمایشگاه های کشوری در سال جاری خبر داد و گفت: هنرمندان صنایع دستی قزوین در این نمایشگاه ها آثار خود را به نمایش گذاشته و عرضه کردند.

حصاری در ادامه از طرح اداره کل میراث فرهنگی قزوین برای حمایت از طرح های استارت آپی صنایع دستی خبر داد و گفت: از هنرمندان و صنعتگران فعال در این عرصه دعوت می شود تا برای حمایت های لازم در زمینه خلق و تولید و بازاریابی محصولات خود به معاونت صنایع دستی این اداره کل مراجعه کنند.

استان قزوین دارای حدود هفت هزار هنرمند و تولیدکننده صنایع دستی است. 
آینه کاری، گره چینی، جاجیم، مسگری، بافتنی های سنتی، سرمه دوزی، پن بافی،پاپیه ماشه و موج بافی از هنرهای دستی قزوین به شمار می روند. 

۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنایع دستی استان قزوین میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

در مراسمی نمایشگاه طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال در محل دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور مسئولین  آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویدار کاریابی استان و با حضور بیش از ۶۰ واحد‌های صنعتی، تولیدی، صنایع غذایی و صنایع دستی به مدت ۳ روز دایر می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • چشم انتظاری تاریخ بر بالین ریسباف پیر؛ رویای اصفهان تعبیر می‌شود
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری