Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: دفاع مقدس درس‌های بزرگ و ماندگاری همچون استقلال، آزادگی، عزت، سربلندی، مقاومت، ایستادگی و فداکاری را به ما آموخت و ایستادگی و مقاومت به عنوان یکی از عناصر برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» امروز(۱ مهر) در آیین بازگشایی مدارس که در هنرستان فنی و حرفه‌ای «لطیفه سلماسی» برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس درس‌های بزرگ و ماندگاری همچون استقلال، آزادگی، عزت، سربلندی، مقاومت، ایستادگی و فداکاری را به ما آموخت و ایستادگی و مقاومت به عنوان یکی از عناصر برگرفته از فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس، همچنان برای ما ارزش‌آفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: در زمان جنگ تحمیلی که کشور از سوی قدرت‌های بزرگ مورد تهدید قرار گرفت، ایستادگی و مقاومت بود که با هدایت رهبر معظم انقلاب، دولت خدمتگزار، سپاه پاسداران سرافراز، ارتش دلاور و مردم فداکار، که سختی‌ها و تنگناهای اقتصادی را تحمل کرده و همچنان نیز تحمل می‌کنند، به ثمر نشست.

 

وی گفت: امروز شاهدیم، قدرت هایی که با زیر پا گذاشتن همه تعهدات خود در عرصه بین‌المللی، خط و نشان برای ملت ایران کشیدند، اکنون روز به روز از مواضع خود عقب‌نشینی می‌کنند و امیدواریم درس‌های دفاع مقدس همچنان برای ما درس‌آموز و چراغ راه باشد.

 

حیدری با اشاره به آغاز سال تحصیلی، تصریح کرد: با وجود همه تحولات و تغییرات ناشی از مدرنیته و عصر جدید، دو نهاد خانواده و مدرسه همچنان، علی‌رغم تاثیراتی که از این فضا گرفته‌اند، نقش‌آفرینی بی‌نظیری دارند و محور و اساس هدایت و توسعه جامعه هستند.

 

رئیس شورای شهر مشهد گفت: تعلیم و تربیت از خانواده آغاز می‌شود و خانواده در مسیر تعلیم و تربیت، کنار مدرسه است، مدرسه نیز محور تعلیم و تربیتی بوده که توسط معلمان انجام می‌شود، معلمان با همه مشکلات معیشتی و منزلتی همچنان به تعهد خود برای آموزش و هدایت دانش‌آموزان وفادار مانده‌اند و این افتخار بزرگی برای جامعه معلمان است.

 

حیدری با تاکید بر اینکه به منظور رفع مشکلات و تنگناهای آموزش و پرورش همه باید در کنار هم باشیم، اظهارکرد: در شورای پنجم و مدیریت شهری تلاش کرده‌ایم در کنار همکاران آموزش و پرورشی خود، تا حد امکان ظرفیت‌ها و امکانات مدیریت شهری را در خدمت این مجموعه و دانش آموزان قرار دهیم چرا که آموزش و پرورش نمی‌تواند به تنهایی این بار سنگین مسئولیتی را بپذیرد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس اردبیل استان همدان اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد گراميداشت هفته دفاع مقدس مسجد طراز اسلامی رئیس شورای شهر مشهد بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ مجموعه کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که تا کنون دو جلد از آن به چاپ رسیده عملیات بیت المقدس و رمضان را روایت کرده است.
از تاسیس سپاه پاسداران در اهواز تا عملیات مختلف و ورود به خاک عراق موضوعاتی است که دراین کتاب به آن پرداخته شده است.
جلد اول این کتاب به خاطرات دوران کودکی تا خرداد ۶۱ و جلد دوم کتاب از تیرماه ۶۱ تا اسفنده سال ۶۴ را روایت می‌کند.
خاطرات سال‌های پایانی جنگ به روایت احمد غلامپور در جلد سوم آن منتشر می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست