Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به مشکلات کمبود فضای آموزشی در منطقه دچار رانش شده حسین آباد کالپوش گفت: این مشکل برای دانش‌آموزان روستا‌های این منطقه با استقرار این مدرسه پیش ساخته رفع شد.

او افزود: زمین برای ساخت فضای آموزشی در حسین آباد کالپوش هنوز تحویل داده نشده و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان برای تامین فضای آموزشی، کلاس درس پیش‌ساخته را آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هژبری بیان کرد: برخی دانش‌آموزان روستای حسین‌آباد هم برای شرکت در کلاس درس در محیط‌های آموزشی روستا‌های اطراف حسین آباد مانند کالپوش، میامی، گرمکش، نردین و یا شهر میامی ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان ابراز داشت: در روستای نردین چهار فضای آموزشی وجود دارد که سه فضا محکم و یک فضا نیازمند مقاوم سازی است، و کمبود فضا از طریق استقرار کلاس درس پیش‌ساخته تامین شده است و اکنون کمبود فضای آموزشی وجود ندارد.

از اسفند ماه پارسال، روستای حسین آباد کالپوش دچار رانش زمین شد.

انتهای پیام / م

تامین کمبود فضا از طریق استقرار کلاس درس پیش‌ساخته در نردین کالپوش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: از مجموع هزار کلاس درس که در بیش از ۲۰۰ فضای آموزشی احداث شده است تاکنون بیش از ۴۰ درصد از آنها هوشمندسازی شده است.


علی اکبر چراغیان افزود: هوشمندسازی کلاس های درس با هدف ایجاد بستری برای یادگیری مداوم، لذت بخش، عمیق، تقویت انگیزه، خلاقیت و ارتقای کیفیت  وبا کمک خیران و از منابع ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان خراسان رضوی صورت گرفته است.


استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه
مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی به همت مدیریت آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان عملیات اجرایی استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه این شهرستان آغاز شده است

 

چراغیان افزود: اعتبار تخصیصی برای  این تعداد طرح ۵۵ میلیارد ریال  است و تا ۵ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از مجموع ۲۰۰ فضای آموزشی شهرستان بردسکن به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

دیگر خبرها

  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن