Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق بارسلونا از رویای حضور در لیگ برتر انگلیس و قدرت مربیگری همبازی سابقش سخن گفت. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، ژاوی، ستاره سابق بارسلونا با اذعان به نقش پپ گواردیولا در موفقیت‌هایش ادعا کرد مایل است روزی در لیگ برتر انگلیس مربیگری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین بازیکن یورو 2008 در این باره اظهار داشت: قابل کتمان نیست که علاقه زیادی به بازگشت به فوتبال اروپا و بارسلونا دارم. این یک هدف بزرگ است اما فعلا ترجیح می‌دهم در جایگاه فعلی بر آموخته‌هایم بیفزایم و بهتر شوم. دوست دارم مانند دوران بازی در مربیگری هم عضوی از بارسا باشم. تمرین دادن و هدایت ستاره‌های بارسلونا افتخار بزرگی است که می‌تواند نصیب من هم بشود.

 ژاوی در ادامه از تمایل به مربیگری در لیگ برتر انگلیس گفت و ادامه داد: یکی از اهدافم مربیگری در لیگ برتر است. چه کسی این رقابت‌ها را دوست ندارد؟! باشگاه‌ها، بازیکنان بزرگ و جو استادیوم‌ها، لیگ برتر انگلیس را از بقیه رقابت‌ها متمایز کرده است. اگر انتخاب به عهده خودم باشم، مایلم در یک تیم بزرگ لیگ برتر انگلیس مربیگری کنم. اونای امری، یورگن کلوپ، مائوریسیو پوچتینو و پپ گواردیولا، روزهای فوق‌العاده‌ای را برای تیم‌های‌شان ساخته‌اند.گواردیولا بهترین مربی دنیاست و من در این وادی یک تازه‌کار هستم. شاید به عنوان بازیکن قابل مقایسه باشیم اما در عرصه مربیگری او از من جلوتر است. عاشق سبک مربیگری گواردیولاست اما شیوه مربیگری ما با هم تفاوت دارد.

سرمربی السد در پایان افزود: لیگ برتر انگلیس را دوست دارم و نتایجش را تعقیب می‌کنم. می‌توانید به شیوه‌های مختلفی پیروز شوید اما من سبک برتری‌طلبی پپ را بیشتر می‌پسندم. گواردیولا برای من یک الگو محسوب می‌شود؛ چه آن زمان که 3 سال همبازی بودیم و چه وقتی او به عنوان سرمربی من، 4 سال رویایی را برای بارسا رقم زد. موفقیت او نتیجه نبوغ، استعداد و تلاشش است. دوست من عشق زیادی به فوتبال دارد و از او نکات زیادی آموخته‌ام. اوضاع  گواردیولا از زمانی که نوکمپ را ترک کرد، متفاوت شده است. پپ 3 سال در بایرن در مراحل مهم لیگ قهرمانان اروپا متوقف شد و فصل گذشته هم (VAR) مانع صعود تیمش مقابل تاتنهام شد.

کاهش اعتماد بازیکنان بارسلونا به والورده پس از شروع ناامیدکننده در لالیگا

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد

شب گذشته ماندنی شدن ژاوی در بارسلونا قطعی شد و او از تصمیمش برای استعفا منصرف شد. به همین دلیل امروز نشستی خبری در باشگاه بارسلونا با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شد و دو طرف در مورد مسائل مختلف حرف زدند.

ابتدا لاپورتا حرف زد و گفت به چه دلیلی اصرار برای ماندنی شدن ژاوی داشت و سپس مربی کاتالان توضیح داد که چرا از استعفا منصرف شده است.

در بخشی از نشست، لاپورتا هنگامی که از ژاوی تعریف می‌کرد، احساساتی شد. هم او و هم ژاوی برای یک لحظه احساسی شدند و بغض رئیس شکست که با تشویق حاضران در نشست همراه بود.

لاپورتا بعد از گفتن این جمله که به داشتن ژاوی افتخار می‌کنیم، برای لحظاتی مکث کرد و به وضوح منقلب شده بود. او سپس ادامه داد و چند بار دیگر تاکید کرد که به ژاوی و ایده‌هایش اعتماد کامل دارد.

منبع: ورزش سه

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی