Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@05:13:12 GMT

علی میری نائب قهرمان وزنه برداری جهان شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۶۰۴۱

علی میری نائب قهرمان وزنه برداری جهان شد

وزنه بردار دسته 89 کیلوگرم کشورمان با مدال‌های نقره و برنز مجموع و دوضرب به کار خود در گروه A پایان داد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان که در تایلند در حال برگزاری است، عصر امروز مسابقات دسته 89 کیلوگرم مردان در گروه A برگزار شد و محمد زارعی و علی میری نمایندگان ایران در این دسته با 9 وزنه بردار از کشورهای ارمنستان (2 وزنه‌بردار)، فرانسه، عراق، ونزوئلا، گرجستان، قزاقستان و بلاروس (2 وزنه بردار) به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت یکضرب:

میری کار خود را در این دسته و در حرکت در حرکت اول یکضرب با انتخاب وزنه 160 کیلوگرم شروع کرد و آن را به راحتی بالای سر برد، وی در حرکت دوم نیز وزنه 165 کیلوگرمی را بالای سر برد. میری در سومین حرکت نیز موفق به مهار وزنه 167 کیلوگرمی شد و کار خود را در حرکت یکضرب با عنوان پنجمی به پایان برد.

محمد زارعی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در نخستین حرکت موفق به مهار وزنه 165 کیلوگرمی شد، اما در دومین تلاش در مهار وزنه 169 کیلوگرمی ناکام بود و در سومین حرکت نیز موفق به مهار وزنه 170 کیلوگرمی نشد تا با همان رکورد 165 کیلوگرمی به عنوانی بهتر از هفتمی نرسد.

وزنه‌برداران گرجستان با 172 کیلوگرم، بلاروس 169 و ونزوئلا نیز با 169 کیلوگرم مدال‌های طلا، نقره و برنز این حرکت را به خود اختصاص دادند.

حرکت دوضرب:

محمد زارعی در حرکت اول دوضرب وزنه 196 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکت دوم در مهار وزنه 206 کیلوگرمی ناکام بود. وی در حرکت سوم نیز موفق یه مهار وزنه 207 کیلوگرمی نشد تا با همان 196 کیلوگرم به رده دهم دوضرب بسنده کند. زارعی با مجموع 361 کیلوگرم نهم شد.

علی میری در حرکت اول دوضرب موفق به مهار وزنه 202 کیلوگرمی شد، میری در سومین حرکت موفق به مهار وزنه 207 کیلوگرمی شد. اما در حرکت سوم موفق‌ به مهار وزنه 210 کیلوگرمی نشد تت با همان 207 کیلوگرم یه مدال برنز دوضرب و مجموع 374 کیلوگرم به مدال نقره مجموع دست یابد.

وزنه‌بردار ارمنستان‌ با مجموع 375 کیلوگرم قهرمان شد. مدال برنز مجموع هم وزنه‌بردار گرجستان با 371 کیلوگرم رسید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۴ پروژه حیاتی در بخش پست آماده بهره‌برداری است، افزود: احداث پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت غرب رشت، توسعه بخش فوق توزیع پست رشت شمالی، استقرار پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت سنگر و استقرار پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت خشکبیجار از جمله پروژه‌های بخش پست بود که عملیات اجرایی آن با تلاش جهادی و فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان به پایان رسید.

دشت بزرگ با بیان اینکه ۶ پروژه حیاتی نیز در بخش خط آماده بهره برداری است، افزود: احداث فیبر نوری خطوط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی – غرب رشت – سیادتی، احداث ورود و خروج خط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی-پونل -سیادتی در غرب رشت، احداث ورود و خروج خط ۶۳ کیلوولت نفوت-طالقانی-سیادتی در غرب رشت، جایگزینی هادی پرظرفیت هوایی ۶۳ کیلوولت خط رشت شمالی-پوشش-مقدم، احداث خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست سنگر و احداث خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست خشکبیجار نیز از پروژه‌های آماده بهره‌برداری بخش خط شرکت برق منطقه‌ای گیلان است.

وی با تاکید بر این نکته که هر فعالیت و اقدامی شدنی و ممکن است، افزود: این پروژه‌های آماده بهره‌برداری که نقش بسیار مهم و حساسی در عبور موفق از اوج بار سال جاری دارند، فقط با برنامه‌ریزی، کار جهادی، پیگیری‌های مستمر و توکل بر خدا به نتیجه رسید.

دشت بزرگ تصریح کرد: اتمام به موقع این تعداد از پروژه در مدت زمان کوتاه و در تنگنای شدید مالی، نشانگر عزم راسخ کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان است که با صرف فعل خواستن، توانستند آنها را به اتمام برسانند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در پایان با اشاره به اینکه سنگ بزرگ علامت نزدن نیست، گفت: کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان از جان مایه گذاشتند و با آمادگی کامل و پای کار بودن، خط بطلان بر ضرب‌المثل سنگ بزرگ، علامت نزدن است کشیدند و خدا را شاکرم که در این بازه زمانی کم و در این شرایط بد اقتصادی توانستیم این پروژه‌ها را قبل از اوج بار سال جاری به اتمام برسانیم و تقدیم مردم شریف و فهیم استان گیلان کنیم.

کد خبر 6087212

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان