Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اداره آمار افغانستان گفت: تاکنون 287 هزار شناسنامه الکترونیکی در سرتاسر افغانستان صادر و توزیع شده است. تاریخ انتشار: 22:23 - 01 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۲۰۱۶

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، «احمد جاوید رسولی» رئیس اداره آمار افغانستان در مراسم گشایش پنجمین مرکز توزیع شناس‌نامه‌های الکترونیک در کابل گفت: تاکنون 287 هزار شناسنامه الکترونیکی در سرتاسر افغانستان صادر و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی ادامه داد: به‌ زودی مراکز جدیدی در ولایت‌های قندهار، بامیان، بلخ و پکتیا نیز ایجاد خواهد شد.

«محمد یعقوب حیدری» والی کابل گفت: نبود یک سند معتبر هویتی در پایتخت سبب شده که از یک‌سو جرم‌های جنایی و فعالیت‌های تروریستی افزایش یابد و از سوی دیگر، خدمات شهری به صورت لازم آن ارایه نشود.

چهار روز پیش مرکز توزیع شناسنامه‌های الکترونیک در ننگرهار مورد حمله‌ قرار گرفت اما ظاهرا حکومت برای توزیع این شناسنامه‌ها اراده‌ی جدی دارد.

از میان سه ۳۰۰هزار متقاضی شناس‌نامه در شش ماه گذشته، به دویست هزار هزار آن شناس‌نامه‌ توزیع شده اما به گفته‌ مسوولان این اداره، تاکنون به ۱۰۰هزار متقاضی دیگر به دلیل مراجعان زیاد و طولانی‌بودن طی مراحل این روند، توزیع نشده است.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان مسئولان فعالیت تروریستی حکومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید

محمد فاضلی جامعه‌شناس خطاب به روسای دانشگاه‌هایی که برای بورسیه‌ کردن دانشجویان معترض آمریکایی اعلام آمادگی کردند، توییتی منتشر کرد.

فاضلی طی این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

دو سه رئیس دانشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند به دانشجویان معترض آمریکایی، بورسیه بدهند! یکی به این‌ها بگوید خودمان کلی دانشجوی محروم از تحصیل، و با احکام تعلیق از یک تا چند ترم داریم. خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید و دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه خودتان را دریابید.

دیگر خبرها

  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • از اعداد «هم‌‌نهشتِ کَرجی» تا دنباله فیبوناچی| شرح آب‌شناس بزرگ ایرانی از قنات
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید