Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:29:31 GMT

مسی به رونالدو رای داد، رونالدو به مسی نه

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۸۸۱۵

مسی به رونالدو رای داد، رونالدو به مسی نه

درحالیکه لیونل مسی در رای‌گیری برای جایزه بهترین‌های فیفا که دیشب برگزار شد نام کریستیانو رونالدو را در فهرست سه نفره خود قرار داده بود، در فهرست سه نفره رونالدو نامی از لیونل مسی به چشم نمی‌خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در مراسم بهترین‌های فیفا که دیشب برگزار شده و در نهایت با اهدای جایزه بهترین فوتبالیست مرد دنیا به لیونل مسی به پایان رسید نکته جالبی فاش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه لیونل مسی در فهرست سه نفره رای خود نام حریف بزرگش کریستیانو رونالدو را به عنوان گزینه دوم وارد کرده بود ولی در جبهه مقابل، رونالدو از قرار دادن نام مسی در فهرست سه نفره رای خود خودداری  کرده بود.

 

 

مسی و رونالدو به همراه ویرژیل فن‌دایک سه نامزد فینالیست جایزه بهترینهای فیفا بودند ولی در نهایت، در مراسم اهدای جوایز که دیشب برگزار شد، اعلام شد که این جایزه امسال به مسی تعلق گرفته است. مسی تا پیش از این موفق به دریافت این جایزه نشده بود ولی رونالدو تا کنون دو بار موفق شده این جایزه را به خود اختصاص دهد.

 

هم مسی و هم رونالدو به عنوان کاپیتان‌های تیمهای ملی کشورهایشان، آرژانتین و پرتغال می‌توانستنند در رای‌گیری برای انتخاب بهترین‌های فیفا شرکت کنند. دیروز فاش شد که مسی رای اول خود را به سادیو مانه داده، گزینه دوم خود را کریستیانو رونالدو انتخاب کرده و رای سوم او هم به فرانکی دی‌یونگ، ستاره سابق آژاکس و هم‌تیمی فعلی‌اش در بارسلونا بوده است.

 

 

اما این ژست مسی در سوی دیگر میدان توسط رونالدو پاسخ داده نشده و ستاره پرتغالی در رای‌های خود نام مسی را نیاورده است. در رای‌های رونالدو گزینه اول به ماتیس دی‌لیخت، هم‌تیمی فعلی او در یوونتوس اختصاص یافته، نفر دوم این فهرست فرانکی دی‌یونگ بوده و گزینه سوم هم به کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن تعلق گرفته است.

 

 

یوونتوس بارسلونا کریستیانو رونالدو لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا کریستیانو رونالدو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۸۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم

وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم