Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در مراسم رونمایی از این سامانه، گفت: اجرای این طرح در راستای سیاست‌های کلی نظام و اقتصاد مقاومتی بوده و همه مسئولان شرکت آب و فاضلاب باید برای اجرای کامل و بدون نقص آن، تلاش کنند.
داراب بیرنوندی گفت: در این طرح که در تمامی شهرهای استان نیز اجرا خواهد شد، مشترکان با ارسال کد شناسه قبض خود به شماره سامانه ۱۰۰۰۱۱۱۲۲، قبض آب را به صورت الکترونیکی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی اطمینان خاطر داد: از تمامی کارکنان بخش توزیع قبوض این شرکت در سایر ظرفیت‌های کاری، استفاده خواهد شد.
معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آبفای استان قزوین نیز در این مراسم، گفت: زیرساخت‌های لازم برای توسعه این سامانه به سایر شهرها انجام شده است و با تکمیل بانک اطلاعاتی مشترکان، عملیاتی می‌شود.
ناصر لامعی افزود: نظارت موثر، صرفه جویی‌های اقتصادی، کمک به محیط زیست و حفظ منابع طبیعی از مهمترین فواید اجرای این طرح است.
حامد فتوحی مدیر دفتر فناوری اطلاعات استانداری قزوین هم در این مراسم، ضمن تقدیر از اجرای این طرح، گفت: به دنبال یکپارچه سازی در حوزه قبوض الکترونیکی در استان قزوین هستیم که نیازمند همکاری و اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این زمینه است.
شهر آبیک در ۵۵ کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
۶۱۰۱
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قبوض کاغذی آبیک استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان افزود: از ۴۱ هزار مجوز معتبر کاغذی موجود در هرمزگان، هفت هزار مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.

وی گفت: براساس قانون صاحبان همه مجوز‌های کاغذی باید مجوز الکترونیکی دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: در جزیره هرمز تمام کسب و کار‌ها مجوز الکترونیکی دریافت کرده اند و نخستین شهر بدون مجوز کاغذی در کشور نام گرفته است.

دسینه افزود: متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت بوسیله گوشی همراه خود و ورود کد شماره سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب، در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین