Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، قدرت اله مهدیخانی در پی بازدید دوره ای از پایگاههای امداد و نجات استان، وضع موجود، امکانات و نحوه خدمات رسانی پایگاههای اورژانس، هلال احمر و راهدار خانه کوهین را مورد بررسی قرار داد.

مهدیخانی ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی اکیپ های امداد و نجات مستقر در این پایگاه، بالاخص در فصل تابستان و روزهای پایانی شهریور اظهار داشت: محورهای مواصلاتی استان قزوین به دلیل واقع شدن در شاهراه شرق به غرب و نیز کریدور استان های شمالی، از پرتردد ترین محورهای کشور و به تبع آن پر حادثه ترین آنها بوده که این امر موجب فعالیت شبانه روزی و امداد رسانی در حجم بسیار بالا توسط نیروهای امدادی مستقر در سطح استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیخانی بیان کرد: تجهیز پایگاههای امداد و نجات موجود در سطح استان و نیز افزایش تعداد پایگاهها در دستور کار اداره کل مدیریت بحران و دستگاههای ذیربط قرار دارد.

وی اظهارداشت: در بازدید از وضعیت رودخانه ملاعلی که در سیلاب فروردین ماه ۹۸ دچار طغیان شده و موجب مسدود شدن اتوبان قزوین به رشت شده بود که باید از مشکلات و تجربه گذشته استفاده کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش های پائیزی، لایروبی و آزاد سازی مسیل و  بستر رودخانه از وجود تاسیسات مخابراتی، عمرانی ضروری است.

کد خبر 4727187

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین مدیریت بحران جمعیت هلال احمر قزوین هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند استانداری سمنان گرگان ایلام سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت

داود مهرگان با بیان اینکه تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت، گفت: این حادثه شامگاه گذشته در کیلومتر پنج قیدار به کرسف به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه تلخ نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند.

این مسوول همچنین به وقوع حادثه دیگر و برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت.

وی اظهار داشت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.
مهرگان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت