Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد لاهوتی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین گفت: این جلسه با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

وی افزود: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گزارشی پیرامون آخرین تحولات منطقه به نمایندگان ارائه کرد و گفت منطقه غرب آسیا در حال تحولی وسیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس با اشاره به اینکه امیرحاتمی در این جلسه پیرامون آخرین دستاوردهای دفاعی کشور هم گزارشی را ارائه کرد، گفت: تأکید وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر این بود که ما به برکت دفاع مقدس، امروز به پیشرفت های چشمگیری رسیده ایم و می توانیم با هر گونه تجاوز دشمن مقابله کنیم و ایران امروز یکی از قدرت های برتر در عرصه دفاعی و نظامی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امیرحاتمی در این جلسه گزارشی از پیشرفت های نظامی و تسلیحاتی کشور در بخش های مختلف هوایی، دریایی، زمینی، موشکی و پدافند هوایی ارائه کرد.

کد خبر 4727320 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: امير حاتمي هفته دفاع مقدس مهرداد لاهوتی مجلس شورای اسلامی حسن روحانی محمدجواد ظریف ایران ایالات متحده آمریکا هفته دفاع مقدس دفاع مقدس اسحاق جهانگیری دولت دوازدهم محمد جواد ظریف سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند

وزیر دفاع چین گفت، تعامل بین نیروهای مسلح چین و روسیه نقش با ثبات کننده‌ای در روندهای جهانی و در شرایط متشنج و پر تلاطم بین المللی ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، «دونگ جون» وزیر دفاع چین در جریان گفت‌وگو با سرگئی شویگو همتای روسی خود در آستانه گفت: «در یک محیط متلاطم بین المللی به ویژه مهم است که روابط بین نیروهای مسلح دو کشور پویایی بالایی داشته باشد و به روندهای زمان پاسخ دهد. تعامل ما برای ثبات استراتژیک در این سیاره مهم است.

به نقل از خبرگزاری تاس، وزیر دفاع چین همچنین گفت، به دنبال گفت‌وگو درباره مهمترین مسائل بین المللی با همتای روسی خود است.

این نخستین دیدار رو در رو بین وزرای دفاع چین و روسیه پس از انتصاب دونگ جون در این سمت است.

۳۱ مارس ۲۰۲۴، این دو از طریق ویدئوکنفرانس و به ابتکارعمل طرف چینی صحبت کرده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود؛ به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود / به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود بود
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود /به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود