Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:33:16 GMT

داورزنی به ایسنا اعلام کرد: استعفا نداده‌ام

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۲۴۲۲

داورزنی به ایسنا اعلام کرد: استعفا نداده‌ام

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که به منظور شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال، استعفایی را به وزیر ورزش ارائه نکرده است.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با اینکه گفته شده "داورزنی استعفای خود را به وزیر ورزش و جوانان تقدیم کرده" و قرار است این استعفا در زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون والیبال اعلام شود، ‌تصریح کرد: بنده استعفایی نداده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با اینکه آیا برای ثبت نام و شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال از سمت خود به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان استعفا کرده یا خیر؟ گفت: تا زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون والیبال نیازی به استعفا وجود ندارد.

امروز اعلام شد که داورزنی استعفای خود را در این رابطه به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرده و هر زمان که انتخابات برگزار شود و احتمالا او بعنوان رییس فدراسیون والیبال انتخاب شود استعفای وی رسما اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی استعفای داورزنی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی