Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در پی انتشار اخباری مبنی بر ساخت فیلمی با موضوع زندگی مولانا و شمس، جمعی از طلاب با ارسال نامه‌ای به دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی مرجع تقلید، درباره درستی این کار پرسیدند. 

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پاسخ به این سوال گفته است: با توجه به اینکه این کار (ساخت فیلم درباره شمس) سبب ترویج فرقه ضالّه صوفیه می‌شود، شرعاً جایز نیست و باید از آن خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تماس با دفتر پاسخ به سوالات شرعی و مردمی آیت الله العظمی مکارم شیرازی صحت و سقم این خبر را جویا شد که مورد تایید نماینده دفتر ایشان قرار گرفت و صراحتاً اعلام کردند که آیت الله العظمی مکارم شیرازی ساخت این فیلم را جایز نمی دانند. 

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1303101

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران حسن فتحی مولانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس
  • معلم محور تمدن ساز جامعه اسلامی است
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست