Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز پس از 90 دقیقه پایان یافت.

طرفداری- تیم فوتبال پرسپولیس از امروز سه‌شنبه برای انجام تمرینات خود به ورزشگاه شهید کاظمی بازگشت و گابریل کالدرون برنامه‌های تاکتیکی خود را در قالب تمرینات، به بازیکنان منتقل کرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان با وجود فشارهایی که در آستانه بازی با سپاهان افزایش یافته است، تمرینات خود را با تمرکز کامل برای بازی پیش رو دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گابریل کالدرون از امروز برای انجام برنامه‌های آماده سازی خود به ورزشگاه شهید کاظمی بازگشته‌اند. تمرین از ساعت 11 پس از صحبت‌های سرمربی آغاز شد.

بازیکنان پس از گرم کردن، کار با توپ از جمله پاسکاری ترکیبی را در برنامه داشتند.

در ادامه، تمرین تاکتیکی در دو نیمه زمین در دو گروه برای کارهای دفاعی و هجومی انجام شد. پس از آن، فوتبال درون تیمی در دستور کار بود.

کاپیتان سرخپوشان، سید جلال حسینی هم مانند روز گذشته برنامه‌های خود را در دو بخش زیر نظر کادر پزشکی و بدنساز تیم انجام داد. تمرین امروز پس از 90 دقیقه پایان یافت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش

با توجه به فاصله دو روزه تا دیدار جام حذفی در اراک و اینکه تمرین امروز مهمترین تمرین سرخ‌ها پیش از این بازی به حساب می‌آمد اوسمار در جلسه‌ای فنی مسائل مربوط به تیم خودی و حریف را تشریح کرد.
سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه